omgeving Aarschot
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
omgeving Aarschot
Yow ben nieuw hier op het forum , ben nml op zoek naar een bikepartner(s) omgeving Heist - Aarschot om vanaf maart mee richting de Ardennen te trekken voor de marathons .
Alleen is maar alleen dus a ge goesting hebt laat ge maar iets wete .
Zelf ben ik van Houtvenne , ben 23 jaar en kan al vrij goed uit de voete mee de vlo .
Alleen is maar alleen dus a ge goesting hebt laat ge maar iets wete .
Zelf ben ik van Houtvenne , ben 23 jaar en kan al vrij goed uit de voete mee de vlo .
Hallo, ik ben ook van de kanten van Heist op den Berg nl. van Schriek.
Ik ben 21 jaar, ik zou graag willen weten wat ge juist bedoelt met marathon-tochten...Het klinkt wel tof en avontuurlijk.
Ik ben namelijk ook geïnteresseerd in tochten die wat uitdagender zijn.
Mijn enige probleem is dat ik nog niet beschik over eigen vervoer!
Als ge dit ziet zitten, laat dan nog maar eens iets weten.
vanimpe_bert@hotmail.com
Ik ben 21 jaar, ik zou graag willen weten wat ge juist bedoelt met marathon-tochten...Het klinkt wel tof en avontuurlijk.
vanimpe_bert@hotmail.com
- rallymaster
- Mountainbiker
Post by rallymaster »
Wel ik ga dit jaar ook de eerste keer deelnemen aan enkele chrono's in de ardenne.Vervoer geen probleem ik heb een cammionet. Ik ben van Averbode dus dat is ni ver uit de buurt. Ik heb al een voorlopige kalender
op mijn site http://www.rallymaster.be.tt onder programma 2004
op mijn site http://www.rallymaster.be.tt onder programma 2004
- rallymaster
- Mountainbiker
Post by rallymaster »
Heb zelf nog maar 2 keer een chrono (raid) gedaan en das wel ff kikken zo mee enkele honderde tegelijk vertrekken. Als ge hier ff rond snuffelt op het forum vindt ge genoeg info over de verschillende wedstrijden.B.V.I. wrote:Hallo, ik ben ook van de kanten van Heist op den Berg nl. van Schriek.
vanimpe_bert@hotmail.com
- rallymaster
- Mountainbiker
Post by rallymaster »
voor zondag wordt het wss beverlo maar 1 februari rij ik zeker de 65 km van de zoenk bikers in heverlee http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=4525FCB wrote:dan zoude we op voorhand eens nen TT moete gaan rijde en zo mss verdere afspraken maken
- rallymaster
- Mountainbiker
Post by rallymaster »
Heel veel ervaring heb ik niet wel moet ge u ni laten bang maken. Als ge ginder gaat rijden moet ge wel met u kopke rijden. Zorgen dat ge u zeker ni forceerd in het begin. Het is z'on beetje langs de bosberg maar dan langer klimmen en dalen.