Ardennes trophy 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

freezy wrote:Ik ga dat ook doen, net zoals vorig jaar. Gans achteraan gestart maar spijtig genoeg na 12km plat gereden waardoor er werkelijk niemand meer rondreed.... Ik rij graag alleen, maar zo'n ganse marathon... :-D
Ik schrijf me dit jaar in voor de grote toer, en zie ik het niet meer zitten dan doe ik de korte. De splitsing komt na 50km denk ik, wat ideaal is.
inderdaad 1 spiltsing, ik dacht aan de voet van het kasteel van Franchimont
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

ik schrijf me de dag zelf in, weet ook nog niet of ik de 45 pak of 65.
mijn technische bagage is niet gek.
ook t spijtige vind ik of ge nu de 45,65 of 85 doet ge betaald er evenveel voor of niet ?
Wil het op mijn eigen tempo doen en genieten van het parkoer en de omgeving.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

zwartrijden :lol:
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

Headshot wrote:zwartrijden :lol:
daar doen ik niet aan mee [-X
JaBae
Mountainbiker

La Reid

Post by JaBae »

Hey,

Weet er iemand of dit een technische marathon is?
Of is het vooral een zware.

Is het nodig om hier op voorhand in te schrijven?

Jan
raceface
Mountainbiker
Location: granville mahone ml beachbike, granville pulse-sid-full xt, yaabaa 499 trialbike

Post by raceface »

Ik heb me nu ook ingeschreven voor m'n eerste marathon :d
we zien wel wat dit geeft :p
bandenkeuze daar ben ik wel nog niet helemaal zeker van. ahja het weer afwachten e.
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

La reid is de gemakkelijkste van allemaal !
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Mannen ge moet daar ni naar toe gaan... Blijf gewoon thuis, die marathon trekt op niks, daar komt toch geen volk op af...

Ik ga, na mijn operatie deze week, voor de Crhono 85km maar aan TT-tempo. Zo haal ik toch nog een paar Zoenk-punten binnen want ik ga maar juist aan 10 ritten komen... en ja er moet toch iemand zich opofferen om daar naar toe te gaan hè hè

Is de startpositie via inschrijving bepaald of gewoon zoals je daar aankomt? Ni dat ik me van voor ga zetten ze...
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

the sentinel wrote:Mannen ge moet daar ni naar toe gaan... Blijf gewoon thuis, die marathon trekt op niks, daar komt toch geen volk op af...

Ik ga, na mijn operatie deze week, voor de Crhono 85km maar aan TT-tempo. Zo haal ik toch nog een paar Zoenk-punten binnen want ik ga maar juist aan 10 ritten komen... en ja er moet toch iemand zich opofferen om daar naar toe te gaan hè hè

Is de startpositie via inschrijving bepaald of gewoon zoals je daar aankomt? Ni dat ik me van voor ga zetten ze...
:off:
Breng je dan die blauwe verzameling buizen mee :roll: :wink: ?
Ik rij deze nl. ook...
Btw, operatie goed verlopen?
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

ja, T die zal ik zeker ni vergeten. Ge hebt er nu wel al lang genoeg op moeten wachten :oops: :oops: :oops: Ik schaam me er voor. Ik zal er u de stuurpen en het stuur bijgeven! Als smartgeld

Ja operatie is goed verlopen! Net niet goed genoeg voor Les Cimes [-X :wink: en de 2de knie wordt uitgesteld voor onbepaalde tijd op aanraden van de Kiné
Post Reply