Duidelijk,
bedankt hè!!
goede HSmeter voor loper-fietser??
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Ik doe dat met de 725x. Leuk gadget. Als "normale" horloge heb ik een Suunto. Een Suunto is in mijn ervaring iets steviger van uitvoering dan een polar (toch de mijne, mineraal glas, magnesium body en carbon achterkant). De Polar is allemaal plastiek allemaal iets krasgevoeliger.Zijn er ook mensen die effectief een polar gebruiken als fietscomputer?
die dus het horloge monteren op het stuur.
Wim
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Al eens gedacht aan de garmin forerunner ?
Alles in 1 (gps - hartslag - ...).
Ik heb zelf de Edge 305 prachtig toestel en niet groter dan een normale fietscomputer.
Mijn vrouw gebruikt die ook voor het lopen , zodat je exact kan zien welke afstand je gelopen hebt , je gemiddelde snelheid , ...
Via bvb. Google Earth kan je nadien zien waar je gefietst,gelopen hebt.
Met de huidige dollarkoers niet duurder dan een Polar.
Alles in 1 (gps - hartslag - ...).
Ik heb zelf de Edge 305 prachtig toestel en niet groter dan een normale fietscomputer.
Mijn vrouw gebruikt die ook voor het lopen , zodat je exact kan zien welke afstand je gelopen hebt , je gemiddelde snelheid , ...
Via bvb. Google Earth kan je nadien zien waar je gefietst,gelopen hebt.
Met de huidige dollarkoers niet duurder dan een Polar.
interesant!
dus op de Polar S725x Pro Team Edition kan je extra een cardansmeter bijkopen en deze werkt er perfect bij?en da is draadloos?
Voor da compatibel te hebben op 2 fietsen zijn da wa extra kosten zeker? , dubbele snelheidssensor , en cardanssensor?
Normaal gezien komt er toch een nieuwe uit , of is dit maar net voor de tour dat de nieuwe uitkomt?
iemand een idee?
dus op de Polar S725x Pro Team Edition kan je extra een cardansmeter bijkopen en deze werkt er perfect bij?en da is draadloos?
Voor da compatibel te hebben op 2 fietsen zijn da wa extra kosten zeker? , dubbele snelheidssensor , en cardanssensor?
Normaal gezien komt er toch een nieuwe uit , of is dit maar net voor de tour dat de nieuwe uitkomt?
iemand een idee?
Ik ben ook aan het uitzien naar dergelijke HRM voor lopen en fietsen . Voorlopig kom ik uit op de Garmin Forerunner 50 .
Die heeft geen GPS, maar is wel verkrijgbaar met een footpod (dezelfde als de suunto's), kan gegevens opslaan en uitwissellen met de PC en kost dan iets van een € 170 . De bikepod is optioneel
Die heeft geen GPS, maar is wel verkrijgbaar met een footpod (dezelfde als de suunto's), kan gegevens opslaan en uitwissellen met de PC en kost dan iets van een € 170 . De bikepod is optioneel
- serge
- Mountainbiker
- Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Ik heb een Ciclosport Hac 5, heb deze gekocht bij H&S Bike Discount.
De prijs was normaal 350 euro, ik heb 179 betaald.
Op dit toestel staat werkelijk alles, hoogtemeter, cadans, barrometer, hartslag enz. Ook kun je alles op de PC zetten.
Over de kwaliteit kan ik nog niet veel zeggen, ik hem nog niet zo lang.
Serge.
De prijs was normaal 350 euro, ik heb 179 betaald.
Op dit toestel staat werkelijk alles, hoogtemeter, cadans, barrometer, hartslag enz. Ook kun je alles op de PC zetten.
Over de kwaliteit kan ik nog niet veel zeggen, ik hem nog niet zo lang.
Serge.
Zoveel vragen ...dus op de Polar S725x Pro Team Edition kan je extra een cardansmeter bijkopen en deze werkt er perfect bij?en da is draadloos?
1) ja: wel het juiste type kopen, polar heeft twee series van sensors
2) ja als je de juiste soort koopt (de S serie)
3) ja, 't zou geen zicht zijn op de horloge al die draden
4) ja
5) ja , de boel zit vast met straps, die elke keer los doen om op de nadere fiets te zetten is geen plezier
6) ja, idem
Je moet zelf eens de rekening maken, misschien kan je voor de fietsen een cs200 kopen (oid). Uiteindelijk kan je het allemaal opladen naar de pc en daar doe je de "verwerking".
Zoals ik al verschillende keren heb geschreven: de horloges van Suunto zien er mij iets degelijker uit dan polar maar voor de rest, gebruiksgemak, kwaliteit sensors en kwaliteit pc software, kan ik niets zeggen.
Wim
Heb dus voor ne Polar gekozen omdat die zo goed geprijsd stond. Hij is vorige week zondag besteld op bike discount.de en werd donderdag geleverd. 208eur incl transportkost. 't Is een schoon ding!
Nu nog tijd vinden om hem te installeren. De kadanssensor moet je er optioneel bijkopen (>< België), da heb ik voorlopig nog ni gedaan.
Gegevensoverdracht naar pc is op't eerste zicht ook een probleem. T'is via infra rood en pc heeft da ni. Nog eens uitzoeken wat dan te doen. Hoop in ieder geval ni dat da me veel op kosten zal jagen...
Nu nog tijd vinden om hem te installeren. De kadanssensor moet je er optioneel bijkopen (>< België), da heb ik voorlopig nog ni gedaan.
Gegevensoverdracht naar pc is op't eerste zicht ook een probleem. T'is via infra rood en pc heeft da ni. Nog eens uitzoeken wat dan te doen. Hoop in ieder geval ni dat da me veel op kosten zal jagen...