Commençal VIP Nuts 5
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Haha Gino gaat zich es moeien
. Is dat iets speciaals die gele dopjes? (voor makkelijk terug te vinden ofzo?)
Ja Commencal. Ideaal frameke van geometrie en rijgedrag. Ik heb de mijne in de prak gereden. Binnenkort krijg ik ook zo een wit frameke maar dan 2008 model met flashy groene decals die me niet aanstaan
.
Ge moet ervoor zijn dat wit en goud. Ik vind het niet zo schoon. Maar het frame op zich vind ik qua prijs/kwaliteit/rijgedrag wel toppie.
Ja Commencal. Ideaal frameke van geometrie en rijgedrag. Ik heb de mijne in de prak gereden. Binnenkort krijg ik ook zo een wit frameke maar dan 2008 model met flashy groene decals die me niet aanstaan
Ge moet ervoor zijn dat wit en goud. Ik vind het niet zo schoon. Maar het frame op zich vind ik qua prijs/kwaliteit/rijgedrag wel toppie.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
-
madrista666
- Mountainbiker
Die gele dopjes maken mijn bike afzaskar72 wrote:1 grote fout !!!!!!!!
die gele dopjes die erop staan ..... zijde gij een janet misschien?
da mag alleen bij strandbike's als ge daar plat rijdt is't gedaan dus ...
Ik vind het '08 model minder mooi, dat groene staat me nie aan, en zou vloeken met m'n gele dopjesWimbeest wrote:Binnenkort krijg ik ook zo een wit frameke maar dan 2008 model met flashy groene decals die me niet aanstaan .
De kleur is overigens brons ipv. goud. Kwam ik achter toen ik er gouden snelspanners in had gezet.
De shifters bevallen prima, ze schakelen erg soepel.
Ze zijn alleen niet makkelijk te monteren icm. Formula remhendels, ik heb lang staan klooien voordat ze goed stonden. M'n shifters staan nu eigelijk iets te laag, en de remhendels iets te hoog.
En ze schakelen zo makkelijk dat ik soms een tandje teveel op- of af schakel, en dat kan vervelend zijn bij een klimmetje.
Ik ga denk ik deze shifters met de achterderrailleur op de fully zetten, en op deze bike komen Sram twisters.
Ze zijn alleen niet makkelijk te monteren icm. Formula remhendels, ik heb lang staan klooien voordat ze goed stonden. M'n shifters staan nu eigelijk iets te laag, en de remhendels iets te hoog.
En ze schakelen zo makkelijk dat ik soms een tandje teveel op- of af schakel, en dat kan vervelend zijn bij een klimmetje.
Ik ga denk ik deze shifters met de achterderrailleur op de fully zetten, en op deze bike komen Sram twisters.