13/01/08 Zarren Kortemark

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
maria cool
Mountainbiker

Post by maria cool »

Zal niet van de poes zijn.Nogal vettig en heuvelachtig,eveneens passage door Houthulst-bos en een ellenlange passage door een boomgaard.Tevens rijden ze door onze hoeve.Zoals elk jaar zal mijn vader klaar staan met een fles jenever waar elkeen mag van proeven die dwars door onze mesthoop kan rijden.Ook de kasseistrook van de beruchte Steenstraat wordt onder de wielen geschoven.Wind tegen en vals plat zal dit zeker in de kuiten kruipen.Een ware trhiller zal het worden in het pittoreske Zarren.
bosvelo
Mountainbiker

Post by bosvelo »

Zeker een prachtige rit met unieke en erg verrassende vergezichten, de tocht is voor een groot deel vernieuwt. Kasseistrook zal meevallen want wordt in de bergafrichting genomen. Opnieuw rijsttaarten aan de bevoorrading ! Ook warme chocolademelk. Rit zal niettegenstaande de vele regen toch goed berijdbaar zijn op de offroadstroken. Opnieuw een prachtige scatto-mountainbike te verloten. :wink:
stoempe
Mountainbiker

zarren-kortemark

Post by stoempe »

iemand zin om mee te rijden naar deze vtt tocht, heb nog een plaatsje vrij op de fietsdrager.ps. ben woonachtig te aalter en zou van hieruit vertrekken om 7h45.
hamateur
Mountainbiker

Post by hamateur »

heb zopas het parcours bekeken op de website, maar ik meen dat het enkel de beschrijving is van de grote toer. kan er iemand vertellen in welke mate deze over hetzelfde parcours gaan of na hoeveel km deze splitsen
kloppen de afstanden 26-35-50 een beetje of zitten er afwijkingen op ??
SCATTO
Mountainbiker

scatto ride

Post by SCATTO »

Hallo hier ben ik met enkel antwoorden op jullie vragen
De rit is hoofdzakelijk dezelfde als verleden jaar maar word voor het eerst in de andere richting gereden
We gaan eerst richting vlaslo waar we na een paar jaar afwezigeheid terug de broucken doe Dan gaan we via Essen naar de steenstraat dit jaar wel in het begin maar vlas plat naar omhoog en normaal tegen wind
Na de tweede controle hebben we terug een stukje off road dat we verleden jaar niet door mochten
Op het einde hebben we de appelboer waar we dit jaar maar juist de buiten ronde van de boomgaard doen
de eerste splitsing is na de eerste controle in houthulst bos
Voor nog meer info zie www.wtczarrenhof.be
En vergeet niet er is nog een SCATTO mtb te winnen
Men hoef niet te blijven maar wel leesbaar de inschrijvingskaart in te vullen
Tot Zondag
En ja de juiste afstanden hangen uit aan de inschrijving grootste afstand is normaal 47 km
SCATTO
Mountainbiker

Post by SCATTO »

hamateur wrote:heb zopas het parcours bekeken op de website, maar ik meen dat het enkel de beschrijving is van de grote toer. kan er iemand vertellen in welke mate deze over hetzelfde parcours gaan of na hoeveel km deze splitsen
kloppen de afstanden 26-35-50 een beetje of zitten er afwijkingen op ??

De eerste splitsing is in houthulst bos na eerst bevoorading
na de splitsing komt men telkens terug op de grote toer
De juiste afstanden zullen de dag zelf uithangen aan de inschrijving
maar die zullen niet veel verschillen grote toer is 47 km
Zal ook een beetje afhangen wat het weer deze week doet
SCATTO
Mountainbiker

Post by SCATTO »

maria cool wrote:Zal niet van de poes zijn.Nogal vettig en heuvelachtig,eveneens passage door Houthulst-bos en een ellenlange passage door een boomgaard.Tevens rijden ze door onze hoeve.Zoals elk jaar zal mijn vader klaar staan met een fles jenever waar elkeen mag van proeven die dwars door onze mesthoop kan rijden.Ook de kasseistrook van de beruchte Steenstraat wordt onder de wielen geschoven.Wind tegen en vals plat zal dit zeker in de kuiten kruipen.Een ware trhiller zal het worden in het pittoreske Zarren.
Ellenlange passage door de boomgaard is dit jaar juist de buiten toer omdat de boomgaard dit jaar op het laaste van de tocht is
SCATTO
Mountainbiker

Post by SCATTO »

bosvelo wrote:Zeker een prachtige rit met unieke en erg verrassende vergezichten, de tocht is voor een groot deel vernieuwt. Kasseistrook zal meevallen want wordt in de bergafrichting genomen. Opnieuw rijsttaarten aan de bevoorrading ! Ook warme chocolademelk. Rit zal niettegenstaande de vele regen toch goed berijdbaar zijn op de offroadstroken. Opnieuw een prachtige scatto-mountainbike te verloten. :wink:
Bosveloke opgepast steenstraat vals plat omhoog en nomaal tegen wind
Maar je heb geluk de rijsttaart komt na de steenstraat
raca
Mountainbiker

Post by raca »

Hier mag ik toch niet ontbreken.
Het belooft een mooie toch te worden, volgens de website.

Dat maar eens aan de lijve gaan ondervinden hé.
maria cool
Mountainbiker

Post by maria cool »

SCATTO wrote:
maria cool wrote:Zal niet van de poes zijn.Nogal vettig en heuvelachtig,eveneens passage door Houthulst-bos en een ellenlange passage door een boomgaard.Tevens rijden ze door onze hoeve.Zoals elk jaar zal mijn vader klaar staan met een fles jenever waar elkeen mag van proeven die dwars door onze mesthoop kan rijden.Ook de kasseistrook van de beruchte Steenstraat wordt onder de wielen geschoven.Wind tegen en vals plat zal dit zeker in de kuiten kruipen.Een ware trhiller zal het worden in het pittoreske Zarren.
Ellenlange passage door de boomgaard is dit jaar juist de buiten toer omdat de boomgaard dit jaar op het laaste van de tocht is
Weet ik,was om volk te lokken dat ikdit schreef.
Post Reply