Sinaai 17/02/2008

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Bosrider wrote:Heb afgelopen zondag met smekke de 53 gereden... het wordt best een pittig ritje niet te onderschatten. Zelfs na het natte weer van de laatste weken ligt het er zeer goed bij, hopelijk blijft het zo tot 17 feb...
@bosrider
Is het weer zoals vorig jaar richting Moerbeke en heidebos, of gaan jullie de andere kant op (Waasmunster)
Bosrider
Mountainbiker

Post by Bosrider »

@bosrider
Is het weer zoals vorig jaar richting Moerbeke en heidebos, of gaan jullie de andere kant op (Waasmunster)[/quote]

Scubaluc, ja we gaan weer richting Moerbeke via Stekene, we hebben hier bewust voor gekozen gezien Waasmunster door heel wat omliggende tt's wordt aangesneden. De rit is aangepast t.ov. vorig jaar met enkele (naar eigen mening) verrassende stukjes. We trachten uit het landschap het max. te halen wat er in zit. Ik maak me sterk dat zelfs mensen die de streek kennen nieuwe paden zullen ontdekken.
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Nog even alles op een rijtje :

inschrijfplaats : Benzinestation Vercauteren
zwaanaardestraat 137
Sinaai.

Afstanden : 27/35/44/53 km (het zou kunnen dat de 53 km ingekort moet worden naar ongeveer 51 km)

- Bewaakte fietsstalling
- Grote afspuitinstallatie
- Douches voor dames (nieuw dit jaar !) en heren
- Grotere ruimte voor inschrijvingen en aprés

...

Topic van vorig jaar :

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... i&start=24

Tot in Sinaai !
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Dichtste TT voor mij dus zal ik eens naar daar gaan wss

Eens luisteren wat de maten zeggen maar zal wel goed zijn
Fredrik
Mountainbiker

Post by Fredrik »

Heb deze tocht vorig jaar ook gereden, deze zat goed in elkaar qua parcour.

1 nadeel is dat er op jaarbasis reeds 5 MTB tochten vertrekken in Sinaai en hopelijk zal dit er ook niet de ondergang van zijn....
Niet iedereen is fan van MTB en er worden dan toch diverse malen dezelfde paden aangedaan.
ivanrat
Mountainbiker

Post by ivanrat »

Vorige zondag enkel in Burcht en omgeving gaan rijden met mijn maten, zondag zijn wij van de partij in Sinaai =D>
Bosrider
Mountainbiker

Post by Bosrider »

Fredrik wrote:Heb deze tocht vorig jaar ook gereden, deze zat goed in elkaar qua parcour.

1 nadeel is dat er op jaarbasis reeds 5 MTB tochten vertrekken in Sinaai en hopelijk zal dit er ook niet de ondergang van zijn....
Niet iedereen is fan van MTB en er worden dan toch diverse malen dezelfde paden aangedaan.
Fredrik, je hebt daar een punt, bij mijn weten is er slechts een welke uit sinaai richting stekene-moerbeke gaat en dat is deze.. de andere gaan meer richting Belsele,waasmunster etc. uiteraard is het moeilijk steeds andere paden te vinden, de omgeving raakt uitgeput, je dient dan creatief met de bestaande mogelijkheden om te gaan. check it out zou ik zeggen
JEPEDEWE
Mountainbiker

Post by JEPEDEWE »

Ik hopp dat de afstanden een beetje kloppen want hier krijg ik het behoorlijk van op de heupen..
je kan er een kilometertje of 2 naast zitten maar ik heb al meegemaakt van 10 km...
JP
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

JEPEDEWE wrote:Ik hopp dat de afstanden een beetje kloppen want hier krijg ik het behoorlijk van op de heupen..
je kan er een kilometertje of 2 naast zitten maar ik heb al meegemaakt van 10 km...
JP
gaat zeker geen probleem zijn. Mochten er last minute wijzigingen zijn zal je die bij de inschrijving kunnen zien.
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Net een berichtje gekregen van de organisatie dat er op de bevoorrading een mobieltoilet zal voorzien worden.
Post Reply