06/01/2008 - Roubaix (Fr.)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Ik ga er ook naartoe. Stond vorig jaar al op de planning maar toen in Nallines terecht gekomen met de club. Nu wordt het zeker en vast Roubaix!
kris
Mountainbiker

Post by kris »

sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

waarom rijdt iedereen met een stuurbord rond op deze tt?
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

sleery wrote:waarom rijdt iedereen met een stuurbord rond op deze tt?
De ene geeft een polsbandje, de andere een spanbandje aan het stuur. Hier is het blijkbaar met een stuurbord. Bij hun Parijs-Roubaix is het ook zo, daar krijg je zelfs een echt kaderplaatje zoals de profs hebben.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Kris, enkele Herders zoals Scubaluc (de topicstarter), Stevenvde, mezelf en hopelijk nog vele anderen zullen present zijn op deze tocht :-) We starten normaal gezien rond 9u00! Mooi verslag en dito foto's van vorig jaar =D>
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

Vorig jaar deze tt welliswaar niet gereden maar heb wel in mei de raid van deze club gereden en kmoe zeggen dat het puur genieten was. Dus count me in...
Scale
Kerstman

Post by Scale »

sleery wrote:waarom rijdt iedereen met een stuurbord rond op deze tt?
Denk mij te herinneren dat de eerste zoveel ?*?*? inschrijvingen dit kregen :wink:
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Met wa druk moet ik in de banden rijden :-? . Wel al op kasseien gereden , maar daar ist toch heel anders denk ik :roll: :roll: . ben daar wel gene krak in ze #-o #-o Maar kga zeker proberen, da moet zeker de moeite waard zijn . Zeker na de foto's van kris =D> =D>
Scale
Kerstman

Post by Scale »

kadeetje wrote:Met wa druk moet ik in de banden rijden :-? . Wel al op kasseien gereden , maar daar ist toch heel anders denk ik :roll: :roll: . ben daar wel gene krak in ze #-o #-o Maar kga zeker proberen, da moet zeker de moeite waard zijn . Zeker na de foto's van kris =D> =D>
Moeilijk te zeggen hé Kadeetje. Wat ik wel kan meegeven is dat ge nergens zo geen slechte kasseistroken vindt dan daar. Op sommige stroken kunnen er 2 mtb banden naast erkaar tussen.......5 tot 10 cm hoogte verschil is ook niet overdreven denk ik, op de duur weet je niet waar je moet rijden......
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Inzake bandentype. #-o
Gaan voor zwaar profiel ( is er veel offroad en slijk) of een middendoor profieleke?? #-o
Post Reply