22/12/2007 Veldegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Zannini
Mountainbiker

Post by Zannini »

Hello, The "Vrije Cyclo's" are back in town. :bounce:

Ik zie dat er veel te doen is over de trapje van de Superprestige in Ruddervoorde.
We zullen zeker rekening houden met jullie meningen.
Maar we hebben vernomen van de familie Pyfferoen dat we de gracht die jullie eerst moeten overstekken voor aan de trapjes te kunnen beginnen volledig onderwater staat en dat hun pomp installtie defect #-o is.
Wij hopen [-o< [-o< dan natuurlijk dat het de komende week droog blijft dat alles kan opdrogen en dat we de trapjes kunnen integreren in het parcours. :wink:

Ciao
Stefano Zannini
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

Na een paar weken rust gaan we weer de fiets van stal halen en deze prachtige tocht rijden, 't zal wel op't gemakske zijn hoor. Hopelijk blijft het droog en vriesweer ... kersttocht in sfeer ?

Greetzzz
moviestar 8)
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

moviestar wrote:Na een paar weken rust gaan we weer de fiets van stal halen en deze prachtige tocht rijden, 't zal wel op't gemakske zijn hoor. Hopelijk blijft het droog en vriesweer ... kersttocht in sfeer ?

Greetzzz
moviestar 8)
ne si, wie dat er doar uit 't kastje komt, da is lange geleden.

tot zaterdag dan maar hè :wink: :wink:
DeeJee
Mountainbiker

Post by DeeJee »

'k Was eerst van plan de Gentse Blaarmeersen eens onveilig te maken, maar 'k hoor dat daar nogal weinig offroad te beleven is. Vandaar dat ik afzak naar het West-Vlaamse Veldegem. Dat ziet er toch wat beter uit met het parcours van de Super Prestige in Ruddervoorde, dat heb ik trouwens altijd al wel eens willen proberen. Die kerstmannekes wil ik ook wel es bezig zien, bij mij zal het zonder kerstmuts zijn.
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Waar blijven al die kerstmannen van 2 jaar geleden? Ik zal er in ieder geval zijn, mss iets minder kerstman dan 2 jaar geleden maar de kerstmuts hoort er toch minstens bij. M'n wekelijkse mountainbike companen zal ik oproepen een kerstmuts te dragen, kwestie van een beetje bij te dragen tot de kerstsfeer :roll:

Groeten
geertje :wink:
j.b.
Mountainbiker

Post by j.b. »

hallo iemand zin om samen met mij deze vtt te rijden. [-o<
Mijne maat kan niet en ik heb geen zin om alleen te rijden.
Ben geen van de rapste maar ook niet van de traagste. :oops:
Voelt er iemand zich geroepen of zijn er nog die alleen moeten rijden stuur gerust een pb.

hopelijk tot zaterdag in veldegem. :bounce:
ziet er een leuke rit uit .
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

geertje wrote: M'n wekelijkse mountainbike companen zal ik oproepen een kerstmuts te dragen, kwestie van een beetje bij te dragen tot de kerstsfeer :roll:

Groeten
geertje :wink:
Heb nog nooit gereden in Veldegem dus ben echt wel benieuwd. En dan mss nog met een kerstmuts op mijn hoofd ????
oxirane
Mountainbiker

Post by oxirane »

Mij mag je alvast ook weer verwachten.
De frisse buitenlucht zal me goed doen en mijn eetlust nog even extra aanscherpen voor de komende feestdagen
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

Inderdaad,de trapjes waren afgesloten zodat we er moesten omrijden.
Beste is de keuze laten aan de biker.
Ik vlieg daar ook graag ne keer op.[/quote]

Vliegt ge daar te voet op Veeteetee, of brengt ge uwe velo mee?

De Tetters komen ook af.
Wat serveren ze voor Kerstmis?
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

[quote="Gigi (Tetters Torhout)"
Vliegt ge daar te voet op Veeteetee, of brengt ge uwe velo mee?
[/quote]

Ik vliege daar eerst te voete op om dan boven te beseffen dat ik were naar beneden moet achter minne vélo. #-o #-o
Post Reply