Hoi...
Gisteren een eerste verkenning gereden van de TT. Zoals ieder jaar proberen onze parcoursbouwers een variatie te verzinnen op de vorige.. zo starten we dit jaar... langs den anderen kant...
Qua staat van parcours : zaterdagmiddag had het goed geregend in Deinze, zodat alle paden, bossen, ... er goed nat bijlagen. Echter, alles is goed berijdbaar. Als het de komende weken nog wat zou willen drogen zou het ideaal zijn. En indien niet, dan zitten er enkele zwaardere stukjes in ... maar berijdbaar...
Tot de 26ste...
26/12/07 Deinze
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
ridley255
- Mountainbiker
serieus?VHJ wrote:ja het is deze rit.
en als je op TV wil komen dan moet je zekers aanwezige zijn want AVS.TV
komt hans de dag door filmen. en word dan op TV uitgezonden.
wet ge soms toevallig nie waar ze overaal gaan staan en op welk uur??
kan ik is toevallig voorbij rijden dan
me welke bedoelingen komen ze filmen eigenlijk?
is er iets te doen in deinze of is het egt voor de tt zelf dat ze komen..
Grtz
- balance2007
- Mountainbiker
Post by balance2007 »
Vorig jaar was ik er bij, normaal dit jaar ook. Hoop dat het verder droog weer blijft, heb liever een rap parcours dan een modderpoel.
-
Barteken
- Mountainbiker
- Location: Decathlon Rockrider 8.2 (2005) - Cannondale Rush 4 (Custom)
Ook in Deinze kan er op 26/12 gebiked worden..
Parcours :
Start aan voetbalstadion van FC Deinze... van daaruit naar Astene, hou in het begin wat rekening met asfalt, maar helaas kan niets anders. In Astene aangekomen eerst een singletracksken (zal nu wel opgedroogd zijn
), daarna enkele dreven om tot aan de Hospicebossen te komen, nooit droog
Daar zit een eerste splitsing...
Na de Bossen nog een ''zwaar'' stukje weide vooraleer we de grote weg oversteken richting Deurle - Latem... Daar krijgen we een eerste bevoorrading vooraleer we tussen de 'kleinere'
huisjes gaan fietsen. Dreef in, dreef uit... Terugkeren doen we via Ooydonck, waar voor de grote afstanden een tweede bevoorrading ligt... Voor de bevoorrading mogen we van de Graaf nog even in zijn bossen fietsen...
Dan rest er ons nog een klein stukje richting Deinze... waar jullie ne lekkeren warme douche kunnen nemen en vooral... blond vocht tot jullie kunt nemen.
Dit weekend wordt er uitgepijld en houden we jullie op de hoogte van de staat van het parcours...
Alvast tot dan....
Parcours :
Start aan voetbalstadion van FC Deinze... van daaruit naar Astene, hou in het begin wat rekening met asfalt, maar helaas kan niets anders. In Astene aangekomen eerst een singletracksken (zal nu wel opgedroogd zijn
Na de Bossen nog een ''zwaar'' stukje weide vooraleer we de grote weg oversteken richting Deurle - Latem... Daar krijgen we een eerste bevoorrading vooraleer we tussen de 'kleinere'
Dit weekend wordt er uitgepijld en houden we jullie op de hoogte van de staat van het parcours...
Alvast tot dan....
- Herder Firmie
- Mountainbiker
Post by Herder Firmie »
Ik kan niet aanwezig zijn op deze prachtige TT daar ik die dag moet werken. Alvast veel succes aan de organisatoren.