Transalp Challenge 2004

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
PuraVida
Mountainbiker

Post by PuraVida »

Cannonneke wrote:Is het ook niet beter om eerst enkele eendaagse marathons te rijden in het hooggebergte ? Qua inspanning zie ik de TAC wel zitten (al de Marmotte gereden op de koersfiets enz), maar biken op zulk een terrein is voor mij (nu nog) onbekend en lijkt mij, afgaande op de verhalen, ook technisch niet te onderschatten...
Volgend jaar wil ik een serieuze basis opbouwen en staan er alleszins 2 marathons op mijn kalender in het hooggebergte (Dolomiti Superbike en Ischgl Iron Bike). Al naargelang ik die verteer, wil ik me in 2005 ook volledig toespitsen op de TAC.
Misschien tot op één van de marathons? 8)
Pascal Geerts
Mountainbiker

Post by Pascal Geerts »

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik heb vandaag in men brievenbus een inschrijvingsformulier gevonden voor Transalp 2004.

Degenen die ervoor willen gaan: Zo rap mogelijk posten, en dan maar fingers crossed!! :)

Ik hoop da't al degenen die goesting hebben er in slagen voor mee te mogen doen!

Wat me wel opvalt: dit jaar: 500 teams mogen meedoen, vorig jaar maar 400 dacht ik.

Alle ja, alleen maar meer kans!
polarbear
Mountainbiker

Post by polarbear »

Vorige week dinsdag hebben enkelen ook al hun formulier ontvangen heb ik gehoord. (Epic, jij ook?) Zo snel mogelijk weer van af geraken zou ik zeggen (= opsturen). :wink:
rallymaster
Mountainbiker

Post by rallymaster »

Waaw zit ik toch niet net in Oostenrijk op 20 km van Ischgl die week. Hopelijk kan ik supporteren voor enkele Belgische teams. :wink:
Epic
Mountainbiker

Post by Epic »

Er waren inderdaad mensen (niet veel voor zover ik weet) die ze vorige week al kregen. Onze papieren zijn gisterenmorgen per express verstuurd dus die moeten er al zijn :D
Pascal Geerts
Mountainbiker

Post by Pascal Geerts »

vorig jaar waren ze bij Upsolut ook gesloten tussen kerst en nieuw, ons briefke is daar toen ook ergens aangekomen, en wij waren er toch ook bij.

dus zal't voor u ook wel lukken zeker eh epic!
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

als er nog iemand een inschrijfpapiereke nodig heeft... ik heb er nog 1 liggen..kan dat inscannen of zo opsturen of moest er iemand in mixed willen naar de transalp gaan (Mieke? :wink: ) laat maar horen.
Epic
Mountainbiker

Post by Epic »

Pascal Geerts wrote:dus zal't voor u ook wel lukken zeker eh epic!
Moet ook wel, het kan zeker niet veel sneller verstuurd worden! Met wie ga je daar rijden, Pascal?
Pascal Geerts
Mountainbiker

Post by Pascal Geerts »

Ik ga niet zalle Epic, maar ik zit nog in hun database denk ik, daarmee da'k ook een inschrijving aankrijg.

Ik pas voor 1 of 2 jaar...
Masjar
Mountainbiker

Post by Masjar »

Als ik effe een vraagje mag stellen:

wie is er kandidaat deelnemer voor dit jaar ( 2004 ?) Als er dat weer zoveel als vorig jaar zijn, gaat het daar toch een nederlandstalige bedoening zijn :-)
Post Reply