Diefstal op TT's
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
Ik douche altijd thuis na elke TT,Dan staat mijn fiets na afloop thuis in de schuur.Ik vindt dat niet kunnen dat er fietsen worden gestolen,die lui moeten met hun klauwen van iemands spullen afblijven
.
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
is altijd al erg geweest.
sorry dat ik het zeg, maar wie is in godsnaam zo stom om zijn mtb alleen te laten? Dat is zoals de kat bij de melk zetten....
men weet gewoon dat diefstal op TT's zeer actueel is. Het fenomeen bestaat al jaren, en de mooiste / duurste fietsen verdwijnen het snelste.
sorry dat ik het zeg, maar wie is in godsnaam zo stom om zijn mtb alleen te laten? Dat is zoals de kat bij de melk zetten....
men weet gewoon dat diefstal op TT's zeer actueel is. Het fenomeen bestaat al jaren, en de mooiste / duurste fietsen verdwijnen het snelste.
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
nee niet erger dan ooit. er word nu gewoon iets meer opener over gesproken, en de mensen vinden steeds beter de mtb-forums op internet.jatich wrote:dat is wel waar Julie, maar het is wel verdomd actueel, naar het schijnt erger dan ooit.julie wrote:ik dacht dat dit onderwerp toch al heel vaak besproken is
verder is er inderdaad al een serieuze topic over lopende.....
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Een domme vraag waarschijnlijk, maar ben je met zo'n omnium verzekering voor de fiets alleen verzekerd tegen diefstal of kan je deze ook aanspreken bij eventuele valschade zoals de omnium bij een auto bijvoorbeeld (en dan bedoel ik natuurlijk géén valschade bij een auto, je begrijpt wel wat ik bedoel héTrevorken wrote:Daarstraks heb ik een offerte van mijn verzekeringsmakelaar gekregen voor een omnium verzekering voor de fiets. Voor ongeveer 265 euro is hij verzekert voor een waarde van 3700 euro. Ik ben toch serieus aan het twijfelen om hem de eerste 2 jaar toch te laten verzekeren.