16/12/07 LENDELEDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

@davy;

't is inderdaad allemaal privé en bijna volgebouwd! #-o #-o

we moeten eigenlijk nog eens fietsen om het juiste aantal meters te kennen,
maar we hebben het afgestapt en we kwamen op ongeveer 420m voor het eerste deel en 200m voor het 2de deel.('t is wel maar een zakdoek groot hé)
Montybiker
Mountainbiker

Post by Montybiker »

Hey Stafke,

Wij zullen er dit jaar zeker weer bij zijn! Heb je al een idee van het

percentage off road op de lange afstand?

Cu,

Montybiker,
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

@montybiker;

op de langste afstand tellen we 47 stroken onverhard,met een primeur voor Lendelede en omgeving(reeds een paar honderd meter na de start----uw moteurke zal direkt warm lopen #-o #-o )
Ra ra ra......
Met de regenval van de laatste dagen denken we ook aan de minder getrainden en plaatsen we weer de keuze mogelijkheden ZWAAR en LICHT

de groetjes en tot de 16e :-D :-D
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

stafke wrote:@montybiker;

op de langste afstand tellen we 47 stroken onverhard,met een primeur voor Lendelede en omgeving(reeds een paar honderd meter na de start----uw moteurke zal direkt warm lopen #-o #-o )
Ra ra ra......
Met de regenval van de laatste dagen denken we ook aan de minder getrainden en plaatsen we weer de keuze mogelijkheden ZWAAR en LICHT
de groetjes en tot de 16e :-D :-D
Voor mij mag het de "ZWARE" versie zijn van begin tot einde.Als er modder is en de lastigheidsgraad ligt hoog dan voelt dit varkentje zich helemaal in zijn sas :bounce: :bounce:

47 stroken onverhard op 52 km!!!! =D> =D> =D>

Wanneer bij jullie een strook toegekend???
Vanaf 100 m?
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

@VTTje;

misschien een 4tal die daar rond draaien(100m)eigenlijk nog nooit specifiek afgemeten.(word nagezien) :roll: :roll:
Er zitten ook een aantal stroken in om " U " tegen te zeggen(of pap en gene pap)maar ge zult wel goed slapen hoor 's avonds!!!!!!! :cry: :cry:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

stafke wrote:@VTTje;

misschien een 4tal die daar rond draaien(100m)eigenlijk nog nooit specifiek afgemeten.(word nagezien) :roll: :roll:
Er zitten ook een aantal stroken in om " U " tegen te zeggen(of pap en gene pap)maar ge zult wel goed slapen hoor 's avonds!!!!!!! :cry: :cry:
s'Avonds????
Het zal verzekers nog zo lang niet duren.
Het zou kunnen dat ik in de namiddag al "waterpas" in mijne zetel lig met 1 oog dicht en hopelijk met het andere oog open kijkend naar de moeder van alle "cyclo"crossen Overijse.

Zitten er ook enkele technische stukjes in??
Maw een beetje draaien en keren,op en nere,heen en were,....
Ik meen te herinneren dat er vroeger ook nog een speelpleintje inzat in "SinteCatherine" of zit ik er naast???
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

veeteeteetje wrote: Zitten er ook enkele technische stukjes in??
Maw een beetje draaien en keren,op en nere,heen en were,....
Ik meen te herinneren dat er vroeger ook nog een speelpleintje inzat in "SinteCatherine" of zit ik er naast???
Verschiet er niet van dat ons aller VTTtje hierachter vraagt, soms lijkt het dat hij #-o zonder velo #-o op draai is, zo vlot gaat ie er door....

Mag van mij ook een ploeterboelke worden, ga volledig voor de fun en niet voor gemiddelde Vmax. (Eigenlijk ga ik altijd voor de fun want Vmaxen zijn sowieso niet aan mij besteed... :oops: ). Tis algemeen geweten dat varkentjes zich goed thuis voelen in modderige omgeving. :drunk:

allee tot in Lendelee
davy
Mountainbiker

Post by davy »

stafke wrote:@davy;

't is inderdaad allemaal privé en bijna volgebouwd! #-o #-o

we moeten eigenlijk nog eens fietsen om het juiste aantal meters te kennen,
maar we hebben het afgestapt en we kwamen op ongeveer 420m voor het eerste deel en 200m voor het 2de deel.('t is wel maar een zakdoek groot hé)
ik weet het zakdoek groot een volgebouwd

Wel leuk al vanaf je er naartoe rijd, beetje klimmen met bos bovenop de helling in zicht.
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

vandaag nog een stukje van het parkoers gefietst en ik moet zeggen positief na de vele regen van de afgelopen dagen. :bounce: :bounce:
Het lag er beter bij dan zaterdag toen we het ganse parkoers afreden,
waarschijnlijk door de harde wind =D> =D>

@VTTje
ons kortste stukje onverhard is precies 110 m de rest is allemaal langer
wat dat betreft zitten we goed hé

@Davy
1e stukje in Steenbeekbos is 370m lang,onze voeten zijn VEEL te groot om juist te stappen sorry :^o :^o
wel leuk om te fietsen hoor!!!!!!!

tot de 16e

gr Stafke
Bunny Hopper
Mountainbiker
Location: Orbea Teneré, shimano, regelbaere vering met lock-out

Re: 16/12/07 LENDELEDE

Post by Bunny Hopper »

davy wrote:
stafke wrote: Ons parcours is licht heuvelachtig met een 8 tal nieuwe stroken t.o.v
vorig jaar

Kan het bevestigen want, Steenbeekbos ligt allesinds al op een heuvel.

Steenbeekbos is waarschijnlijk hoofdzakelijk privé (woningen)?

Hebben jullie er veel uitgehaald?
als de huizen weg zijn , dan zijn we al kontent. en anders rien we deur undre lochtink :-D 8) 8) :evil: :evil: :evil: :evil:
kenne daar goe me bane
Post Reply