Juste een bibber-berkefiliberke wrote:Was dat niet omdat je een lijk tegengekomen wasslijkcrosserke wrote:2006 was mijn eerste ervaring in Moenen geloof me Moen, da was nie te doen
<![]()
![]()
![]()
15/12/07 Moen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
Ondanks het hondenweer mij daar vorig jaar rot geamuseerd, mensen dit is weer eens een tt van mountainbikers voor mountainbikers, hij is af op alle gebied, en al regent het oude wijven of waai je bijna van je bike, toch geniet je hier van begin tot eind, zodus zeker niet twijfelen en met zijn allen afzakken naar moen weer of geen weer, en wees eerlijk z'on flandrienweertje heeft ook zijn charmes hé, alee voor mij toch.
Zodus steenbakkers ge moogt the voltman in moen verwachten hé, met de nieuwe kampioenentrui.
Greetings the voltman
Zodus steenbakkers ge moogt the voltman in moen verwachten hé, met de nieuwe kampioenentrui.
Greetings the voltman
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
ge moogt dan weer een schoon poseren...the voltman wrote:Ondanks het hondenweer mij daar vorig jaar rot geamuseerd, mensen dit is weer eens een tt van mountainbikers voor mountainbikers, hij is af op alle gebied, en al regent het oude wijven of waai je bijna van je bike, toch geniet je hier van begin tot eind, zodus zeker niet twijfelen en met zijn allen afzakken naar moen weer of geen weer, en wees eerlijk z'on flandrienweertje heeft ook zijn charmes hé, alee voor mij toch.
Greetings the voltman
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
fast & furious wrote:EINDELIJK!!!!,na 4jaar mtbken kan ik deze voor den eerste keer rijden.
En dan nog ten ploffe op mijne verjaardag,meer moe da nie zijn!!
Al degene die aanzetten met mij en aankomen met mij moeten op den
après hun portemonnee nie bovenhalen,maar drinken op mijn kosten!![]()
![]()
.
Degene die mij kennen weten als de Fast iets doet dan doet ie het goed.
Het enige probleem voor jullie is,dat ge nie weet wanneer ik aanzet.(hihi)
Maar om het spel eerlijk te spelen zal ik vrijdagavond op 14 december
het uur dat wij in Moen vertrekken melden op het forum,degene die het dan zien zitten om met mij den groten toer af te vlammen kunnen dan proberen met mij mee te rijden,indien ik plat val of panne heb gaat mijne deal natuurlijk nie door.
de Fast![]()
![]()
![]()
Steenbakkerkes,slut moar een extra vat LEFFE an wije,hihihi![]()
![]()
![]()
'k heb al ne goei stalen kabel op de kop kunnen tikken;nu nog een "ooge" der inleggen en proberen voor de start om ze rond uw "zate"te leggen en 'k kanne weer nen dag congé vragen maandag...
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
dit weekend komen er nog enkele tips bij...
foto's van de verkenning van vorige week zijn al terug te vinden op onze site
www.steenbakkers.be
foto's van de verkenning van vorige week zijn al terug te vinden op onze site
www.steenbakkers.be
@steenbakkers;
allerbeste weersomstandigheden toegewenst(hopelijk het ganse weekend dan kunnen we ook mee profiteren
)jullie verdienen dat weleens,de rest van de organisatie is zeker tip top in orde
ps:een mandje eieren naar de arme klaren dragen(of een goeie fles ........
)
sportieve groetjes
Stafke
allerbeste weersomstandigheden toegewenst(hopelijk het ganse weekend dan kunnen we ook mee profiteren
ps:een mandje eieren naar de arme klaren dragen(of een goeie fles ........
sportieve groetjes
Stafke