01/12/07 Sint-Joris (Beernem)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vtt -sint-joris (beernem)
Jongens, niet twijfelen, dit is een mooie vtt tocht.Ben afkomstig van sint-joris, maar nu woonachtig te aalter.Zelfs bij regenweer nog heel goed berijdbaar, en per slot van rekening bij het mountainbiken hoort wat modder zowat we heerlijk kunnen ploeteren,nietwaar?
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
daar de "berggeiten" van de club naar avelgem gaan,verkies ik st-joris!!vermoedelijk start ik kort na de middag...
so long,
dingo
so long,
dingo
- Freddie Raketie
- Mountainbiker
Post by Freddie Raketie »
Verleden jaar was dit de 1ste VTT die ik reed in de winter samen met mijn buddy. We hebben ons toen goed geamuseerd en hebben er een plezante middag aan overgehouden. Deze keer kiezen we de lange afstand daar we nu al beter op dreef zijn. Na Tielt verleden week die trouwens ook prachtig was
, en vettig
zal het hier wel iets gemakkelijker biken zijn, hoop ik. Wij starten tegen 13u00. Tot dan en succes aan alle bikers. Niet vergeten uw helm op te zetten. 
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
Yeps k'zijn van de partij, hopelijk met meer geluk dan vorig jaar want toen heb ik de laatste kilometers gereden met 1 pedaalarm, maar dit is een prachtige tocht en de afdalingskes naar het water toe pure fun.
Greetings the voltman
Greetings the voltman
- betonboerke
- Mountainbiker
Sint-Joris
Post by betonboerke »
Jammer kan er deze keer niet naar toe!!(weekendje center-parcs) Mooi tochtje en zo dicht bij de deur.