How how.. Ik heb gewoon als zo veel slechts gehoord over KCNC zadelpennen... Misschien is het wel dezelfde aziaat geweest die het onderdeel van de lefty heeft gemaaktSjoerie wrote:Een bout die breekt heeft niet echt iets met montage te maken ehTriple Powered wrote:nu ni direct gaan overdrijven he, ik heb ook al geweten dat een ZEER GERONOMEERD merk, om maar geen CANNONDALE te zeggen, een batch lefty's terugriep voor controle omdat de een of de andere nitwit ze verkeerd ineengestoken had...Supra wrote:Wat een verrassing, KCNC breekt
Zadelpen KCNC Ti Pro Lite gebruikers
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
- Supra
- Mountainbiker
- Location: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
elke bout kan breken, of die dan van KCNC? C'dale, Speci of whereever komt!!!Sjoerie wrote:Een bout die breekt heeft niet echt iets met montage te maken ehTriple Powered wrote:nu ni direct gaan overdrijven he, ik heb ook al geweten dat een ZEER GERONOMEERD merk, om maar geen CANNONDALE te zeggen, een batch lefty's terugriep voor controle omdat de een of de andere nitwit ze verkeerd ineengestoken had...Supra wrote:Wat een verrassing, KCNC breekt
-
Abacadabra
- Mountainbiker
Post by Abacadabra »
Heb begrepen dat de "oude"bouten M5 waren en de nieuwere versies in M6 geleverd gaan worden. Wat sterker en dikker dus. Dat zal zeker helpen. Ik heb zelf overigens geen enkel probleem met een KCNC stuu, stuurpen en SC pro lite zadelpen terwijl ik toch vrij zwaar ben. Jammer, maar dit kan gebeuren. In ieder geval goed dat je nieuwe kunt krijgen.