Kent er iemand het adres van da voetbalplein in westmeerbeek ?
Want footbel.be kent het niet ...
Thx
Greetz
1/11/2007. Westmeerbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gisteren heb ik een stuk gereden en lagen er veel plassen.Hakkes wrote:Heeft iemand een idee hoe het parcours erbij ligt na de regen van de afgelopen dagen?
Op semislicks was het tricky maar nog net te doen. Ik verwacht tegen morgen met het voorspelde droge weer toch wel een goed berijdbaar parcours...
- ex-saloncrosser
- Mountainbiker
Post by ex-saloncrosser »
heb net den toer gedeeltelijk verkent +-35km vanaf herselt naar wolfsdonk,BLAUBERG,BERGOM,Westel, spoor bijster aan de beeltjens,en zo langs de Nete volle gaas tot westmeerbeek.
TIP: tzijn geel pijlen op een prachtig herfstkleurige achtergrond,goe opletten.inplaats van sportdrank int bidonneke te doen,doe er WATER in voor de ketting te spoelen na Bergom.
TIP: tzijn geel pijlen op een prachtig herfstkleurige achtergrond,goe opletten.inplaats van sportdrank int bidonneke te doen,doe er WATER in voor de ketting te spoelen na Bergom.
Dit was voor mij de eerste keer dat ik een tt reed, en het smaakt naar meer. Ik heb de kleine toer gereden (ik ben nog maar een maand met de mtb aan het rijden) en dat was qua afstand nog goed te doen om op een deftige manier de tt te kunnen uitrijden.
Bij de bevoorrading heb ik iemand in mountenbike.be-tunue zien staan.
Bij de bevoorrading heb ik iemand in mountenbike.be-tunue zien staan.
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
juist terug van westmeerbeek
mooie tochtje
maar een paar keer verkeerd gereden
bevoorrading vond ik een beetje aan de laate kant maar soit
dit is normaal als je de TT in de omgekeerde richting rijdt.
bevoorrading alles aanwezig
er waren vettige stroken maar ik denk dat we de laatste maanden een beetje verwend zijn met drooge parcours. tis terug winter
ohh ja ik heb eindelijk ook afgerekend met mijn zwart beest daar in averbode die stijle klim eindelijk boven geraakt.
totaal 68 km gem 23.12
tot zondag in langdorp
mooie tochtje
maar een paar keer verkeerd gereden
bevoorrading vond ik een beetje aan de laate kant maar soit
dit is normaal als je de TT in de omgekeerde richting rijdt.
bevoorrading alles aanwezig
er waren vettige stroken maar ik denk dat we de laatste maanden een beetje verwend zijn met drooge parcours. tis terug winter
ohh ja ik heb eindelijk ook afgerekend met mijn zwart beest daar in averbode die stijle klim eindelijk boven geraakt.
totaal 68 km gem 23.12
tot zondag in langdorp