04/11/07 Rumbeke (Roeselare)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Post by 2 fast 2 follow »
Iedereen welkom, zondag en tot nu geven ze ideaal weer uit om te biken dus dat zit goed. Het parcours zal er ook zeer goed berijdbaar bij liggen, hier en daar een vettig strookske afgewisseld met goed lopende singletracks en een beetje road om te recupereren.
Greetz en tot Zondag zok zeggen.
2f2f
Greetz en tot Zondag zok zeggen.
2f2f
- fast & furious
- Kerstman
- Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006
Post by fast & furious »
Goesting om met mij tesamen te fietsen?tobi wrote:Die moet ik ook rijden eehj!
Dien tocht is aan mijn achterdeur, dus! Ik kom
Gegroetden tobi
Ge moet maar iets laten weten?
de Fast.
- fast & furious
- Kerstman
- Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006
Post by fast & furious »
is ons al gelijk,doe maar een voorstel?De 15-jarigen AMG wrote:@ de Fast, om welk uur ga je van start??
Ik, Tobi en Van Belle gaan hoogstwaarschijnlijk toch tesamen rijden.
Mss kunnen we (tot zolang we meekunnen) tesamen rijden??
AMG
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
Ik woon op de markt te Rumbeke dus dit is een thuisrit die ik niet wil missen!
Mijn allereerste VTT ooit was deze VTT te Rumbeke vorig jaar. Met ondertussen 52 VTT's in de beentjes is dit één die ik absoluut nog eens wil meemaken!
Mijn allereerste VTT ooit was deze VTT te Rumbeke vorig jaar. Met ondertussen 52 VTT's in de beentjes is dit één die ik absoluut nog eens wil meemaken!
- AMG
- Mountainbiker
- Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON
Tobi zal er niet bij zijn, die gaat de Kluis opzoeken, Van Belle weet het nog nie zeker hoe laat hij zal komen, ik vermoed rond 8-9 uur.fast & furious wrote:is ons al gelijk,doe maar een voorstel?De 15-jarigen AMG wrote:@ de Fast, om welk uur ga je van start??
Ik, Tobi en Van Belle gaan hoogstwaarschijnlijk toch tesamen rijden.
Mss kunnen we (tot zolang we meekunnen) tesamen rijden??
AMG