Wie A zegt, zegt ook B...SusXT wrote:Over Bullen hoorde hij nogal wat negatieve ervaringen
Het is zeer gemakkelijk om negatieve kritiek te geven zonder deze te argumenteren
't Is maar wat zijn klanten hem vertellen en wat hij mij doorvertelt. Argumenten heb ik niet nodig. De mond-aan-mondreclame over Bike2Fit is mij veel belangrijker. Alleen één minpuntje : ik heb net een afspraak gemaakt : 15 februari was zijn eerst beschikbare datum...RigolleM wrote:Wie A zegt, zegt ook B...SusXT wrote:Over Bullen hoorde hij nogal wat negatieve ervaringen
Het is zeer gemakkelijk om negatieve kritiek te geven zonder deze te argumenteren
Wat een onzin !!!!!doctor wrote:Dit centrum is geschikt voor personen die beginnen om zonder ervaring toch sportief te gaan fietsen. Maar indien u bij een ervaren fietsen zaak gaat, zal men steeds en gratis uw fiets afstellen waardoor u even ver gaat komen als bij deze.
En ja, indien men geen ervaring heeft zal men kunnen geloven dat men goed behandeld is. Maar Profesionele sporters, gaan meestal wel op andere plaatsen.
Een Nederlander die echt profesioneel werkt en met toppers is de heer Chris Brands. Veel meer ervaring en altijd open voor dialoog.
En minder commercieel ingesteld, want als Henk het niet verkoopt is het niet goed. (puur hollandse commercie).
Maar even, wanneer ge er u goed bij voelt moet je het doen. En er zijn momenteel meerdere centrums waar men advies kan kopen zonder enkele maanden te moeten wachten.
Wel even melden, met de kostprijs die je moet doen bij Henk, kan men bij een aankoop van een nieuwe fiets veel meer uithalen. Bv. beter set wielen of andere.
Schrapt van de water en lievens al maar .doctor wrote:Swannie,
omgeving Herentals. Zeker Van de Water Kasterlee, Hendricks Herentals, Lievens Geel. Ervaring zat. En bovendien gratis.
Ik wil dat centrum niet afbreken, maar zeg da ge met die kosten veel betere dingen kunt doen. En alleen wanneer ge alleen een abnormaal probleem hebt op gebied van positieonering ge dan kunt overdenken om verder te gaan. Zoals gezegd, is vaak met commerciele doeleinden. En ik heb het reeds geschreven, als je geen enkele ervaring hebt, sta je altijd open voor deze dingen en voelt het goed aan.