100 of 120 km in de vlaamse ardennen??

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...

Ga je voor de 100km of de 120km??

Poll ended at Thu 18 Oct 2007 18:12

100km
28
42%
120
38
58%

Total votes: 66

herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

R1ALAIN wrote:Veel succes en laat de data maar weten =D>
24 mei 2008.

Ik dacht dat je dat al wel opgemerkt had :lol:
Marc
Mountainbiker

Post by Marc »

Ga voor de 120 met vééél hoogtemeters +2500m,met lange hellingen,boomwortels etc.zodat ik mijn Waalse vrienden eens kan uitnodigen om in Vlaanderen te komen rijden.Ik denk aan het succes van de Houffa marathon.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

staar jullie aub niet blind op afstand...liever een 80 uitdagende km's dan extra te verlengen met 20 km asfalt om persé aan die 100 te geraken.

Mijne voorkeur: ne +120 km :P
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

levi wrote:
Gweñito Gafotas wrote:Als er in de Regiotoer plaats is voor een 130km versie, dan zie ik niet in waarom jullie er geen 120 kunnen van maken :-)
Ik veronderstel dat er, eens jullie beslissen voor de 120 te gaan er ook een 100km tocht komt? Voor velen is dat de magische grens hè :-D
Ik denk dat de vergelijking regiotoer/herdertocht niet echt opgaat.Ik denk dat wij een pak meer off-road gaan presenteren om van de hoogtemeters maar te zwijgen...Met een gemiddelde snelheid van 15 km/h zijn jullie toch 8 uur onderweg,tel daarbij nog de bevoorrading...We zouden graag iedereen, voor het donker wordt ,binnen hebben.
Ik bedoelde ook geen vgl. met de regiotoer hoor is trouwens niet te vergelijken met wat jullie van plan zijn. Tegen eind mei begint 't al langer klaar te worden iedereen raakt wel voor donker binnen :-D . In ieder geval veel succes met het bedenken van een mooie tocht, mij mag je bij leven en welzijn al opschrijven :bounce: 120 of 100km, afzien wordt 't toch zè
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

chrono :P ??
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Geef mij ook maar 120km, ideaal als voorbereiding voor de Transbelgië van 14 jun 08 :wink:
Gaat de rit met gps gereden worden of afgepijld?
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

the sentinel wrote:Gaat de rit met gps gereden worden of afgepijld?
De rit zal sowieso uitgepijld worden!

Dit jaar is er geen chrono voorzien.
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Willy D wrote:staar jullie aub niet blind op afstand...liever een 80 uitdagende km's dan extra te verlengen met 20 km asfalt om persé aan die 100 te geraken.

We hadden een tocht van 145 km op plan maar dat is wat van het goede teveel,vandaar dat er wat af moet...En we trachten echt niet aan 100 of 120 te komen door er veel asfalt in te steken,integendeel,we zoeken alle off-road stukken op...Zwaar en pittig wordt het toch gelijk welke afstand het gaat worden... :P
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Gweñito Gafotas wrote:In ieder geval veel succes met het bedenken van een mooie tocht, mij mag je bij leven en welzijn al opschrijven
De tocht staat al volledig op gps,nu enkel nog de goedkeuring verkrijgen... [-o<
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

levi wrote:
Willy D wrote:staar jullie aub niet blind op afstand...liever een 80 uitdagende km's dan extra te verlengen met 20 km asfalt om persé aan die 100 te geraken.

We hadden een tocht van 145 km op plan maar dat is wat van het goede teveel,vandaar dat er wat af moet...En we trachten echt niet aan 100 of 120 te komen door er veel asfalt in te steken,integendeel,we zoeken alle off-road stukken op...Zwaar en pittig wordt het toch gelijk welke afstand het gaat worden... :P
als ge mij beloofd :wink: dat die 145 off-roadzijn...DOEN!!! :wink: :wink:
Locked