mooi
zelfs de moeite gedaan aan sommige mooie veiligheidsmaatregelen.
netjes
4x in houffalize
Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Is dat waar we vorig jaar (dit jaar, vorig seizoen) met de xc naar beneden gingen?
Zou vet zijn als we in april 2008 doubles mogen jumpen voor de wereldbeker xc als ze dat stuk dan terug opnemen!!!
Zou vet zijn als we in april 2008 doubles mogen jumpen voor de wereldbeker xc als ze dat stuk dan terug opnemen!!!
- bettes
- Mountainbiker
Ja dat is die strook tegenover de brandweer! Hopen dat het een mooi parcours wordt (ziet er zo wel uit) en dat ze rekening houden met regenafvoer...El Perro Diablo wrote:Is dat waar we vorig jaar (dit jaar, vorig seizoen) met de xc naar beneden gingen?
greetz
bettes
ps die 4x turner op DP toch maar kopen dan?!
-
wielersletje
- Mountainbiker
Post by wielersletje »
ik moest dit even kwijt...
Niet om XC te beledigen. Iederen zijn ding!!!
Maar in landen als canada,... denk ik dat er zeker zoveel freeriders als xcers zijn. HEt moet gewoonweg mogelijk zijn.
Als je telkens 300 km moet rijden om ook maar een beetje je gading te vinden ligt de drempel te hoog voor de meeste mensen.
In elk geval mooi intiatief. En dat het bk dh samenvalt met de xc is gewoonweg super!!! I'll be there!!! om den dh te knallen en om voor jullie xc-ers te supporteren!!!
Niet om XC te beledigen. Iederen zijn ding!!!
Maar in landen als canada,... denk ik dat er zeker zoveel freeriders als xcers zijn. HEt moet gewoonweg mogelijk zijn.
Als je telkens 300 km moet rijden om ook maar een beetje je gading te vinden ligt de drempel te hoog voor de meeste mensen.
In elk geval mooi intiatief. En dat het bk dh samenvalt met de xc is gewoonweg super!!! I'll be there!!! om den dh te knallen en om voor jullie xc-ers te supporteren!!!