14/10/07 Dessel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Terug van Dessel, ondanks de tweede tocht in 3 weken hier mij nie verveelt. Het parkoer deed veel dezelfde stukken aan, maar had ook wel wat andere stukken. Bepijling en bevoorrading waren super, al was het op sommige stukken opletten geblazen met de laagstaande zon, maar hierover zullen we maar niet klagen zekers, zo'n super weertje mag t'elke week zijn.
Een minpunt toch weer, het aantal kilometers dat opgegeven werd klopte weer van geen kanten blijkbaar. De 45 waren er 50
Voor mij geen probleem aangezien ik tegenwoordig en vooral omwille van dit soort voorvallen zonder tellerke rondrijd
maar hoorde toch redelijk wat bikers dit probleem aankaarten. Voor de rest prima organitatie, dus zeker tot de volgende 
-
Metalcat
- Mountainbiker
Inderdaad een schone toer. Uitgebreide bevoorrading met soep, banaan, appelsien, drie soorten wafels en sportdrank. Meer moet de ni zijn
. Perfecte bepijling doch inderdaad, de afstand klopte niet erg maar wie valt daar over
Ge zijt er toch veur te biken he, nie ?
Al bij al een geslaagde voormiddag. 
-
fietsiepiets
- Mountainbiker
14/10/07 Dessel
Post by fietsiepiets »
Vond het ook een moi parcours,lag er goed bij,leuke single tracks en vooral een goede sportiviteit bij de deelnemers.Alhoewel ik geen technisch wonder ben,toch geen negatieve reacties gehad.Heb wel de indruk dat dit gebeterd is t.o.v. vorige jaren,misschien ligt het aan het mooie weer,langer op de weg i.p.v. in bos en veld.Mooi weer en dergelijke mooie toestanden zorgen er wel voor dat men meer geniet en de rest een beetje meer bijkomstig word.
In alle geval mij kostelijk geamuseerd,goede organisatie en tot een volgende keer
In alle geval mij kostelijk geamuseerd,goede organisatie en tot een volgende keer
-
Campinabrother
- Mountainbiker
Post by Campinabrother »
MBC Campina dankt alle 1018 sportievelingen die we vandaag mochten verwelkomen.
Inderdaad, de tocht bleek bijna 50 km lang te zijn (wat we helaas zelf niet gezien hadden). Onze excuses hiervoor.
Maar nadien was er mogelijkheid om die 5 extra km's te verdrinken met ne goeie Grimbergen, om toch maar niet 'te scherp' terug huiswaarts te keren.
Dus: allen welkom op onze zomer TT, ergens in april volgend jaar, liefst weer met een stralend zonnetje.
Inderdaad, de tocht bleek bijna 50 km lang te zijn (wat we helaas zelf niet gezien hadden). Onze excuses hiervoor.
Maar nadien was er mogelijkheid om die 5 extra km's te verdrinken met ne goeie Grimbergen, om toch maar niet 'te scherp' terug huiswaarts te keren.
Dus: allen welkom op onze zomer TT, ergens in april volgend jaar, liefst weer met een stralend zonnetje.
Grimbergen ??
Ik had wel ne leffe gewild, zo ne lekkere blonde.... hmmmm, maar die was er nie
Grapje natuurlijk
Ik heb ook genoten van de TT; da het 50 kms waren, maakt nie viel uit gezien het feit dat het een prachtige tocht was met die geweldige singletracks, vrij weinig verhard en dan dat mooie weer.... meer moet da nie zijn
(50 kms 22.4 avg)
Grapje natuurlijk
Ik heb ook genoten van de TT; da het 50 kms waren, maakt nie viel uit gezien het feit dat het een prachtige tocht was met die geweldige singletracks, vrij weinig verhard en dan dat mooie weer.... meer moet da nie zijn
(50 kms 22.4 avg)
-
Campinabrother
- Mountainbiker
Post by Campinabrother »
onze blonde garçon had anders ook veel lef...Grimbergen ?? Ik had wel ne leffe gewild, zo ne lekkere blonde.... hmmmm, maar die was er nie
-
Campinabrother
- Mountainbiker