21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bertinus
Mountainbiker

Post by Bertinus »

veeteeteetje wrote:Bertinus,geen nood.
Ik zal U hier ne keer direkt geruststellen.
De informatie die ik hier schreef betreft de groten toer.
Daar er maar 2 toeren zijn (30 of 45 km) kan je gerust een stukje afsnijden.Maw.een splitsing nemen van de 30 bvb.
Er zullen in totaal 4 splitsingen zijn op het parcours en bij iedere splitsing zal een bordje bijhangen : LUS + .....km.
Bijgevolg betekent dit als je overschakelt van de 30 naar de 45 of omgekeerd je dus kunt afsnijden of eventueel bijtellen.
Alle info daarover zal ook aan mijnen zelfgemaakte infostand te zien zijn.

Hierbij kort een overzichtje :
-de eerst lus is vrij gemakkelijk en bevat iets meer road (Deze lus is 5,53 km lang)

-de tweede bevat heel gemakkelijke en goedlopende off-road. (Deze lus is 2,51 km

- de derde lus bevat een kort lusje met een nieuw stuk privébosje (heel mooi) en is 1,79 km lang

- de vierde lus bevat het zogenaamde "crossparcours" en kan ofwel makkelijk vermeden worden ofwel kies je daarvoor en krijg je het meest technische en voor velen het plezierigste stuk voorgeschoteld.
(Deze lus bedraagt ongeveer een 4 km,afstand is tot op heden nog niet helemaal volledig daar we er nog aan het werk zijn op het goed berijdbaar te maken)

Het befaamde Ooigembos (3,51 km singletrack!!!) zal in beide afstanden opgenomen worden.

Bertinus,schrik je nu niet af,door de vele off-road.Ik ben er zeker van dat jij dat zal aankunnen op je eigen tempo.
Indien er tekenen van vermoeidheid zijn,kun je dus afsnijden.
Maar ik zou aanraden van lus 3 en 4 zeker mee te pikken.
Bedankt Veeteetje (en de anderen) voor de snelle reactie.

Eén ding staat vast, ik kom zeker af. Ik heb uitmuntend veel respect voor mensen als jij die daar zo hun tijd en enthousiasme insteken om andere collega-mtb'er te laten kwijlen van genot.
Deze TT wordt een kraker en ik zal er dan ook alles aan doen om zoveel mogelijk mensen warm te maken om deze TT te komen rijden.
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Ik zie er al naar uit om deze TT te rijden.
De familie -teetje,-peetje en GP zullen ons een offroad orgasme geven. Als veeteeteetje zegt dat hij meer dan 70% offroad heeft , dan ben ik er zeker van dat dit klopt hem kennende . Reeds op voorhand chapeau. Waarschijnlijk staat er zelfs een kilometriek op zijn grasmachine. Ik vermoed zelfs dat zijn Nobby Nics op zijn grasmachine gelegen hebben om de voeling met de grond niet te verliezen en de ideale maaiweg te vinden.
Er kan ook gestart worden tot max .14u zie ik , ideaal voor de langslapers.
Dit kan op niet veel TT op zondag, misschien neem ik wel die optie.
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Wij zullen zoals jaarlijkse gewoonte ook afkomen met een delegatie Choufkes =D> =D>

IK zal er dit jaar spijtig genoeg niet bij kunnen zijn :cry: :cry: :cry:

zit met een jubelee :drunk:

Alsvast aan iedereen een super aanrader en niet twijfelen aan deze toertocht en de week erop Chouffetocht in Middelkerke

Veel plezier en volgt de commentaren van veeteeteetje :roll:
Speleers
Mountainbiker

Post by Speleers »

Bertinus, ik heb deze TT vorig jaar ook als nieuweling gereden. Ik had 218 km voor ik vertrok. Toen ik terug THUIS kwam had ik er 282.

Ik had me ingeschreven voor de kleine tocht. Maar omdat ik me goed voelde en ik het gewoon super plezant vond ben ik toch voor de lange toer gegaan. En ik heb er nooit spijt van gehad. Toen ik thuis kwam was ik wel zeer moe. Maar dat kwam omdat ik nog 8km tegen wind naar huis moest fietsen. :roll:

Nu ga ik zeker terug voor de lange toer. Ik kan zelf al niet wachten!
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

Hahaaaaa, eindelijk on-line.

De familie TTtje is al een eindje mijn kop aan het zot maken over al het moois dat ons te wachten staat. :bounce: :bounce: :bounce:
Voel mij zo een beetje als een kind van 6 jaar op de vooravond van St-Niklaas. :lol: :lol:
Zal integenstelling tot vorige jaren wel wat meer kilometerkes doen ter voorbereiding.Hoop dat ik in de komende weken enkele pijltjes van de indiaantjes kan vangen...
@ Vtttje: zorg dat je wel gekleed zijt ee in dit regenweer op uwe pikdorser...

tot later
Nonkel T
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

't Is niet mijn gewoonte om weken op voorhand te reageren op aangekondigde tochten. Voor deze wil ik wel eens een uitzondering maken. Ik ken weliswaar de meeste organisatoren, maar dat mag geen belemmering zijn voor een objectieve mening. We verschillen overigens wel eens van mening over het ideale parcours :wink: (ben nl. geen zo'n terrilliefhebber en iets minder technisch aangelegd, zeker in de afdalingen).

Vorig jaar voor het eerst deze TT gereden. Het was niet alleen een aangename kennismaking, het werd meteen mijn persoonlijke nr. 1 onder de West-Vlaamse tochten. Een enorm gevarieerd parcours in een onverwachte streek met heel wat speelse elementen die deze tocht haar extra pit geven en ze onderscheiden van vele andere toptochten. Vorig jaar maar van één ding spijt gehad en dat is dat ik hem geen twee keer gereden had!

Kortom een tocht die je wel eens moet gereden hebben! (maar misschien niet allemaal tegelijk zodat er nog een beetje plaats is op de weg :wink: )
Moustache
Kerstman

::djutedjutedjutedjutedjutedjutedju::

Post by Moustache »

Juist een nieuw plaasterke aan mijn linkerhand zien leggen... #-o #-o #-o Mag er waarschijnlijk de 19e af, maar ik vrees dat ik dit jaar gewoon eens met den auto zal komen ipv met den bike.

Al kan ik niet rijden, ik zal er zijn. Den apres is ook niet te versmaden... :drunk: :drunk: :drunk:
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Lichterveldenaere wrote:'t Is niet mijn gewoonte om weken op voorhand te reageren op aangekondigde tochten. Voor deze wil ik wel eens een uitzondering maken. Ik ken weliswaar de meeste organisatoren, maar dat mag geen belemmering zijn voor een objectieve mening. We verschillen overigens wel eens van mening over het ideale parcours :wink: (ben nl. geen zo'n terrilliefhebber en iets minder technisch aangelegd, zeker in de afdalingen).

Vorig jaar voor het eerst deze TT gereden. Het was niet alleen een aangename kennismaking, het werd meteen mijn persoonlijke nr. 1 onder de West-Vlaamse tochten. Een enorm gevarieerd parcours in een onverwachte streek met heel wat speelse elementen die deze tocht haar extra pit geven en ze onderscheiden van vele andere toptochten. Vorig jaar maar van één ding spijt gehad en dat is dat ik hem geen twee keer gereden had!

Kortom een tocht die je wel eens moet gereden hebben! (maar misschien niet allemaal tegelijk zodat er nog een beetje plaats is op de weg :wink: )
200% akkoord! We zullen er zeker terug bijzijn! :bounce: :bounce: :bounce:
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

oei, kheb al weer iets gemist...
Ik kom uiteraard ook! De toertocht van Veeteeteetje, magk nie missen!!
Nog nooit gereje, maar!! Ik doe de vergelijking :-D
Ingelmunster (soenens) en oostrozebeke.
Kijk er al naar uit!!
Tot zondag!!

Gegroet, tobi!
veeteeteetje
Kerstman

Re: ::djutedjutedjutedjutedjutedjutedju::

Post by veeteeteetje »

Moustache wrote:Juist een nieuw plaasterke aan mijn linkerhand zien leggen... #-o #-o #-o Mag er waarschijnlijk de 19e af, maar ik vrees dat ik dit jaar gewoon eens met den auto zal komen ipv met den bike.

Al kan ik niet rijden, ik zal er zijn. Den apres is ook niet te versmaden... :drunk: :drunk: :drunk:
Moustache,nog niet gedacht aan "nen tandem" :-D :-D (Samen met Supahfly??) #-o #-o
Als ik kan passeren met mijne vierwieler moet dit met ne tandem ook lukken?? 8) 8)

Neenee,kom gij maar af naar den apres.Ge kunt zelf de sfeer al opsnuiven van bij de start met een "gratis" kopke koffie :wink:
Ik zal zorgen dat ge voor de rest ook "in de watjes" gelegd wordt.Net als de rest van de forumziekenboeg (Furious,....)
Dark Dingo kan daar over meespreken wat vorig jaar betreft.

@Lichterveldenaere : "Sluitte gij were af"??? #-o
Anders geef ik U al de sleutel op voorhand. :-D :-D :wink:
Post Reply