21/10/07 Halen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
net zoals vorig jaar een mooie rit , goede afpijling en bevoorradingen . tot aan bevoorrading 1 hebben wij ons achter een groepje gezet waarvoor onze dank . die jagers hebben wij ook tegengekomen en die loste enkele schoten waardoor wij de hagel toch door de bomen hoorden ritselen gelukkig zaten wij in een holleweg . effe enkele gegevens 41.700 km . 21.20 avs.
-
pctunner01
- Mountainbiker
Post by pctunner01 »
Dit was echt een geweldige tocht 2bevooradingen lekker zitten te kanllen over der bergen heb een gemiddelde neer gezet van 23,87 en een top ophet eind een top van 59,86 km/h even
op het einde nog achter een greopje geztten van 3man die konden der vest wel wa snel heid maken,mijn leraar van vorig jaar nog tegen gekomen
op het einde nog achter een greopje geztten van 3man die konden der vest wel wa snel heid maken,mijn leraar van vorig jaar nog tegen gekomen
-
Slome speedy
- Mountainbiker
Post by Slome speedy »
Vandaag ook naar halen geweest. Proficiat aan de mannen daar, niets op aan te merken. Berg oep, berg af, 2 bevoorradingen en goed kunnen vlammen.
Gemiddelde van 25.8 en 41,5 km op de teller.
Gemiddelde van 25.8 en 41,5 km op de teller.
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
Leraar Nederlands?pctunner01 wrote:Dit was echt een geweldige tocht 2bevooradingen lekker zitten te kanllen over der bergen heb een gemiddelde neer gezet van 23,87 en een top ophet eind een top van 59,86 km/h even
toertocht Halen 21/10
Gisteren de 40km-toer in Halen gedaan. Prachtige rit! Doorheen bossen en velden en nu en dan de verharde weg om te bekomen van de venijnige klimmetjes. Vrij snel parcour (voor wie met klimmen geen probleem heeft) met brede wegen zodat iedereen op bijna elk moment kan passeren. Na +- 20km eerste bevoorrading en na +- 33km was er ook een tweede bevoorrading. Zeer goede en duidelijke wegwijzers en eveneens een fiets-wash aan de aankomst. Kortom een perfecte organisatie!
Déjà-vu gevoel - Bekkevoort 5/8/07
Ik heb dit jaar in augustus de TT Bekkevoort gereden, en had regelmatig de indruk dat grote stukken parcours hetzelfde waren.
Gelukkig was die lange helling naast de autostrade deze keer bergaf !
Voor de rest inderdaad goede bevoorradingen en relatief duidelijke bepijling.
Wat de pijlen betreft: ik zou het handig vinden als er ergens bij de inschrijving al iets zou staan over de gebruikte pijlen. Vanaf de start werden er direct twee soorten pijlen gebruikt, dan af en toe maar één kleurtje,...
Op andere tochten gebeurt het ook soms dat één soort pijlen "op is" en ze dan weer andere pijlen tussendoor gebruiken. Op zich is dit niet zo erg, maar het zou veel duidelijker zijn als er aan de inschrijvingstafel een overzichtje van de pijlen ligt, met eventueel al het gebruikte kleurtje per afstand,... Lijkt me een kleine moeite.
Vooral voor late vertrekkers die alleen rijden kan dit nuttig zijn.
Gelukkig was die lange helling naast de autostrade deze keer bergaf !
Voor de rest inderdaad goede bevoorradingen en relatief duidelijke bepijling.
Wat de pijlen betreft: ik zou het handig vinden als er ergens bij de inschrijving al iets zou staan over de gebruikte pijlen. Vanaf de start werden er direct twee soorten pijlen gebruikt, dan af en toe maar één kleurtje,...
Op andere tochten gebeurt het ook soms dat één soort pijlen "op is" en ze dan weer andere pijlen tussendoor gebruiken. Op zich is dit niet zo erg, maar het zou veel duidelijker zijn als er aan de inschrijvingstafel een overzichtje van de pijlen ligt, met eventueel al het gebruikte kleurtje per afstand,... Lijkt me een kleine moeite.
Vooral voor late vertrekkers die alleen rijden kan dit nuttig zijn.