Ik zal het hem morgen eens vragen, waarschijnlijk zullen het Hutchinson Bulldogs worden. Ik blijf bij mijn NN's, maar bij sommige herders zijn die Bulldogs heilig, en worden deze telkens ingeschakeld bij modderachtige TT's. Zij zijn er in ieder geval super tevreden over,...jo.lemahieu wrote:En welke bandenkeuze stelt het orakel dit jaar voor? Terug bulldogs? Dat is Hutchinson of ben ik mis? En zijn deze dan zoveel beter dan Nobby Nics?
06/10/07 Brakel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Bandenkeuze
Re: Bandenkeuze
Vorig jaar gans de winter met Michelin Country Mud 26x2.0 gereden. Zéééér slijtvast en maximale grip. Over de Bulldog kan ik niet meespreken maar de Michelin was stukken beter dan Schwalbe. En de NN slijten naar het schijnt zééér snel.jo.lemahieu wrote:En welke bandenkeuze stelt het orakel dit jaar voor? Terug bulldogs? Dat is Hutchinson of ben ik mis? En zijn deze dan zoveel beter dan Nobby Nics?
Herder Ronny wrote:Naar jaarlijkse gewoonte zullen de Herders ook aanwezig zijn op deze tocht. We starten om 8u30!
Een verslag van vorig jaar is HIER te lezen
- De_sprinter
- Mountainbiker
Post by De_sprinter »
Das toch geen probleem Brakel is de zaterdag en erpe mere is de zondagracer600 wrote:zal zonder mij zijn ik ga in erpe mere rijden.
- MC Jo
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
Banden
Freezy,
Als lid van het team pervelo, kom je vermoedelijk veel in het Geraardsbergse? Correct? Welke banden leg jij op als je zaterdag in Brakel zou rijden? Heb je vorige zondag per toeval Halle gereden? Zo ja, met welke banden?
[quote="freezy"]Nobby Nic zou niet slecht zijn. :wink:
Er is toch al wat regen gevallen de laatste dagen en de omgeving van Brakel heeft redelijk snel last van modder.[/quote]
Als lid van het team pervelo, kom je vermoedelijk veel in het Geraardsbergse? Correct? Welke banden leg jij op als je zaterdag in Brakel zou rijden? Heb je vorige zondag per toeval Halle gereden? Zo ja, met welke banden?
[quote="freezy"]Nobby Nic zou niet slecht zijn. :wink:
Er is toch al wat regen gevallen de laatste dagen en de omgeving van Brakel heeft redelijk snel last van modder.[/quote]
idd maar als beginnende is 2 ritten per weekend wel net iets teveel van het goede dus hou ik het maar op erpe mereridley255 wrote:haha de sprinter is er okDe_sprinter wrote:Das toch geen probleem Brakel is de zaterdag en erpe mere is de zondagracer600 wrote:zal zonder mij zijn ik ga in erpe mere rijden.![]()
mss volgend jaar he
- lok 36000
- Mountainbiker
Re: hoeveel druk op de banden
Wat voor banden? Met echte modderbanden van ongeveer 1.70" mag er gerust wat meer in om dieper in de blubber te zakken. Met brede banden mischien nog iets minder lucht opdat de banden goed zouden vervormen.oudenbelg wrote:2.5bar bij modder of minder?