Idd,ideaal als opwarmerke.Schitterend album,hierdoor Metallica herontdekt,na enkele "rustigere" jaartjes (op muzikaal gebied toch@cavani: Metallica-fan zeker? Persoonlijk vind ik "The Unforgiven" beter dan "Nothing else matters". Da 2de vroeger mss iets teveel op de radio gehoord.
Maar diene black album vind ik wel keigoed. Zit in mijne cdlader in de auto. Ideaal om op te warmen
Mooie muziek om bij te sterven en nog mooier om bij te leven
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Heb deze mannen trouwens al 9 keer aan het werk geziencavani wrote:Idd,ideaal als opwarmerke.Schitterend album,hierdoor Metallica herontdekt,na enkele "rustigere" jaartjes (op muzikaal gebied toch@cavani: Metallica-fan zeker? Persoonlijk vind ik "The Unforgiven" beter dan "Nothing else matters". Da 2de vroeger mss iets teveel op de radio gehoord.
Maar diene black album vind ik wel keigoed. Zit in mijne cdlader in de auto. Ideaal om op te warmen)
Ben een hele grote fan van die gasten
- adrenalinerush
- Mountainbiker
Post by adrenalinerush »
muziek om bij te sterven... goodbey my lover van james blunt.
muziek om bij te leven: het laatste album van nickelback, foofighters... and so on and so on
muziek om bij te leven: het laatste album van nickelback, foofighters... and so on and so on
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
dees mag er van mij bij zijn
een cliché maar t blijf wel op men lijstje dan staan hoor
en dees als afsluiter, blijft 1 van men favoriete nummers ( One )
een cliché maar t blijf wel op men lijstje dan staan hoor
en dees als afsluiter, blijft 1 van men favoriete nummers ( One )
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
Post by Antonio's pizza »
De versie van William Orbit was toch wel beterscubaluc wrote:Van dramatiek gesproken, hier heb je mijn dramatiek
Voor de rest nog niet over nagedacht, ik luister vooral naar vrolijke deuntjes, geen depri stuff.