crank brother

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

Josy wrote:
xc tom wrote:klein nadeel als het een nadeel is dat je best een schoen kan hebben met ofwel een carbon zool ofwel een heel harde zool. ik had eerst shimano carbon schoenen en nu sidi dragons II.
Sinds kort gebruik ik de ShoeShields als extra bescherming, want mijn zolen (carbon) waren al lelijk toegetakeld rond de cleats.

Image
eerst lichte pedalen steken
om daarna de boel wat te verzwaren door extra plaatjes onder je schoenen te steken
#-o
ok je fiets gaat daardoor niet zwaarder wegen maar het totaal plaatje wel
:wink:
Josy
Mountainbiker

Post by Josy »

manitou. wrote:
eerst lichte pedalen steken
om daarna de boel wat te verzwaren door extra plaatjes onder je schoenen te steken
#-o
ok je fiets gaat daardoor niet zwaarder wegen maar het totaal plaatje wel
:wink:
Wegen exact 8 gr. het paar. :roll: Ik kan nog amper m'n voeten opheffen. :-D Ik neem in 't vervolg maar 1 bommetje mee ipv twee.
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

ach,
dan haal je toch de stickers van je velgen af,
zeker 5gr terug gewonnen (en dat is roterende massa!!).
Voor de overige 3gr snij je maar je labels uit je kledij ;)
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

[quote="superlol]
Voor de overige 3gr snij je maar je labels uit je kledij ;)[/quote]

Bedankt voor de tip, dat ik daar zelf nog niet opgekomen was, zoals Tinker mijn zeem uit mijn broek is er wat over, maar die labels, tja....waarom niet?
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Josy wrote:
xc tom wrote:klein nadeel als het een nadeel is dat je best een schoen kan hebben met ofwel een carbon zool ofwel een heel harde zool. ik had eerst shimano carbon schoenen en nu sidi dragons II.
Sinds kort gebruik ik de ShoeShields als extra bescherming, want mijn zolen (carbon) waren al lelijk toegetakeld rond de cleats.

Image
Waar koop je die?
LOCCO
Mountainbiker

Post by LOCCO »

willek ook wel weten :-)
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

roger wrote:
Josy wrote:

Image
Waar koop je die?
denk eraan het mannen, die dingen wegen 8 gram per paar, niet dat je later spijt van je aankoop gaat krijgen als je te hard moet stoempen op de trappers
Josy
Mountainbiker

Post by Josy »

xc tom wrote:willek ook wel weten :-)
Barracuda

http://www.mtbikers.com/StoreFront/prod ... nd.do?id=9
Post Reply