30/09/2007 Nederhasselt - O-Vl

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

stevenvde wrote:
Raffie wrote:Wij Wolfkens, vertrekken (in groep) in Pamel om 8u00 en komen dan af.
Ik vermoed dat we tegen het tempo van ons A1-ploeg wij reeds om 8u10 daar zullen zijn. 't zou mij ook niets verbazen als we dezen TT uitrijden aan een gemiddelde van een kleine 30 km/u :oops:
Op tijd roepen dat we aan kant kunnen gaan he...
op 10 min. van Piemel naar Niederhieselt en dan met een avs. van 30 den toer afbollen... peis dat die mannen met de crosmoto kommen :-D
mor gelijk as ge zegt, op tijd ish roepen hè as ge wervelwindgewijs door Ninof en omstreken vliegt
Pétard
Mountainbiker
Location: cube elite, Litespeed ocoee boormachien, Isaac baanmachien

Post by Pétard »

@ wolfkens: een sjans dat vanbelle da ni leest of hij begint direkt een weddingschap (met een bak meer in de kelder moet ik zeggen dat hem tegenwoordig ook al eens iets verliest :drunk: )

30 zou toch wa veel zijn....
ni...

misschien in ulle wiel plakken

......

en der opt einde overgaan :^o
Pétard
Mountainbiker
Location: cube elite, Litespeed ocoee boormachien, Isaac baanmachien

Post by Pétard »

@ wolfkens: een sjans dat vanbelle da ni leest of hij begint direkt een weddingschap (met een bak meer in de kelder moet ik zeggen dat hem tegenwoordig ook al eens iets verliest :drunk: )

ni...

......

Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Ben de vrijdag in congé, zal ff gaan checken. Er is hier gisteren en vandaag redelijk wat nattigheid gevallen.
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

ge mot wel weten, gezien de plensbuien van de afgelopen dagen, komen we waarskijnlijk af op nen jetski .... eentje met ne turbo dan wel te verstaan :-D
lagniau
Mountainbiker

Post by lagniau »

Jaja; theeft goe geregent tzalder schoon bijligge en ik ga al zo traag vooruit .. ziek

yoo tot zondag !
Doobie
Mountainbiker
Location: Cube LTD Team 2007-Xt -Lx-Mavic Crossride-Formula K18- Reba -Selle Italia Flite & Scott Vantage

Post by Doobie »

Pétard wrote:De Meerbeekse bikers zullen ook van de partij zijn!
normaliter zullen we tussen 8u15 en 8u45 starten...

groeten
Je ging toch naar Halle?
Kevindn
Mountainbiker

Post by Kevindn »

Heb deze nog niet gereden ben nochtans van deze streek, maar staat wel in mijn agenda om dit jaar de 45km te rijden. Ik vertrek om 8u :bounce:
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Ik heb daarstraks de TT van Aaigem op mijne gps gezwierd en die tocht nog eens gereden. Dat is ongeveer dezelfde streek als Nederhasselt en tot nu toe is alles perfect : hier en daar een modderig plaske maar het is nergens baggeren.

Als 't er nie teveel water meer uit den hemel valt :bounce:
zorro
Mountainbiker

Post by zorro »

Pétard wrote:@ wolfkens: een sjans dat vanbelle da ni leest of hij begint direkt een weddingschap (met een bak meer in de kelder moet ik zeggen dat hem tegenwoordig ook al eens iets verliest :drunk: )

ni...

......

das wel alleen de Raffie dat da kan zulle 3o gem halen!!! das daarom da we hem een rood bloeseken hebben gegeven, valt zo niet op é als hij bloost :oops:
Post Reply