06/10/07 Beveren-Leie

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

Heb deze rit nu al twee jaar na elkaar gereden en valt mee hoor, de streek is wel niet alles maar men probeert er toch alles uit te krijgen ze. De organisatie valt ook goed mee en er gaat toch wel wat volk op af. Kzal er dus met andere woorden ook zijn :wink:
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Ik kom nu ook zeker en vast 8)
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

De kans is gering (maar ze is er) dat ik terug afzak naar deze tt.
Alles zal afhangen van mijn "retraite"weekend ervoor. :wink:
Vorig jaar veel ambiance op den apres.Hup met de beentjes!!! :-D :-D
Als ik bike,zal het in de voormiddag zijn.
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

tzit er dik in dak ook afkom! :roll: wat ik mij nog herinner van vorig jaar...veel stapsteentjes,aan de eerste bevoorading,kgeloof aan de kerk van otegem :-? kun je een extra lus erbij doen die naar tiegem trekt en waar je aldaar nog enkele hoogtemeters kunt rapen.als je tiegemberg verlaat passeer je terug aan (dezelfde) bevoorading,die goed naar zeer goed is!!de gavers in harelbeke komen er ook in voor!!ook een goeie bikers-ambiance in de tent :bounce: :bounce:
groeten dingo 8)
quickie
Mountainbiker

Post by quickie »

vraagje voor de organisatie
We zouden er graag een 45 doen
Welke splitsingen van de 60 kunnen we dan nemen om aan 45 te komen
malfieboy
Mountainbiker

Post by malfieboy »

quickie wrote:vraagje voor de organisatie
We zouden er graag een 45 doen
Welke splitsingen van de 60 kunnen we dan nemen om aan 45 te komen
Ik denk niet dat er veel mensen op dit forum zullen langskomen, dus als je iets sneller antwoord wilt op je vragen, stuur je best een mailtje naar info@leietoeristen.be

Groeten en tot dan!
Malfieboy
stovie
Mountainbiker

Post by stovie »

Tocht passeert voor mijn deur, en toch al vele jaren veel volk. Ben er vorig jaar ook bij geweest en eerlijk gezegd goed meegevallen. Zeer basic georganiseerd, maar wel alles OK! Als ik me goed herinner veel stukken van de blosoroutes streek deerlijk-harelbeke-zwevegem, maar ik zou ook wel eens willen horen van de orga' langs waar ze nu trekken?
Ik rij zeker, maar reken idd niet op hoogtemeters. Met wat regen zal het wel leuk worden :lol:
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Jups,
denk dat ik ook zal komen afgezakt naar deze tt;
Vorig jaar hier ook gereden en redelijk meegevallen, weet wel dat het vorig jaar schitterend weer was en dat op het einde de Gavers er nog inzaten. Doen we dit jaar ongeveer dezelfde toer of wordt ons een vers traject voorgeschoteld??
Doei
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

stovie wrote:Tocht passeert voor mijn deur, en toch al vele jaren veel volk. Ben er vorig jaar ook bij geweest en eerlijk gezegd goed meegevallen. Zeer basic georganiseerd, maar wel alles OK! Als ik me goed herinner veel stukken van de blosoroutes streek deerlijk-harelbeke-zwevegem, maar ik zou ook wel eens willen horen van de orga' langs waar ze nu trekken?
Ik rij zeker, maar reken idd niet op hoogtemeters. Met wat regen zal het wel leuk worden :lol:
vind tiegem nu ook zo vlak nie!! :wink:
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

als er één ding is dat ik mij nog herinner van hun TT's (waren die vroeger niet op zondag?) dan was dat hun overheerlijk afrikaans broodje dat ze na de tocht serveerden. Spijtig dat ze de TT niet op zondag doen, anders kwam ik wel eens langs.
Post Reply