wie hoort er graag Vlaamse muziek
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Handige Harry
- Mountainbiker
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Milow is ook ne vlaming die het aardig doet vind ik (is geboren in dorp waar mijn pa woont!
)
Verder, de mens, venus in flames, bart peeters heeft ook wel iet.
Kweeni of er nog mensen die cd van radio 1 hebben '100 op 1'
Dat is zo met de 100 beste belgische liedjes, echt een aanrader. ('tzijn wel 5 cd's)
En tot slot ben ik ook nog fan van mezelf, maar de internationale doorbraak komt maar niet
Verder, de mens, venus in flames, bart peeters heeft ook wel iet.
Kweeni of er nog mensen die cd van radio 1 hebben '100 op 1'
Dat is zo met de 100 beste belgische liedjes, echt een aanrader. ('tzijn wel 5 cd's)
En tot slot ben ik ook nog fan van mezelf, maar de internationale doorbraak komt maar niet
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
- devil biker
- Mountainbiker
Van de Nederlandstalige muziek, vind ik de Lama's super ...

Alleen al de intro .... "Deze cd edele delen bevat woorden als ideale penis, lul, neuk, stoelgang, Eric Melaers en is dus ongeschikt voor het beluisteren in familiale kringen, kan uw gezondheid serieus ... schaden!" zegt genoeg ...
Ook van de oudere muziek, De Mens, Gorki, the Scene, ...
Die nieuwe van Axl Peleman, DAGGET WET is plesaant!
Engelstalige Vlaamse muziek is er nu in overvloed en de meeste zijn nog super genietbaar ook ... maar ook hier even terugpakken naar pakweg 15 jaar terug, the Scabs ...
Ben. (precies oud aan't worden)

Alleen al de intro .... "Deze cd edele delen bevat woorden als ideale penis, lul, neuk, stoelgang, Eric Melaers en is dus ongeschikt voor het beluisteren in familiale kringen, kan uw gezondheid serieus ... schaden!" zegt genoeg ...
Ook van de oudere muziek, De Mens, Gorki, the Scene, ...
Die nieuwe van Axl Peleman, DAGGET WET is plesaant!
Engelstalige Vlaamse muziek is er nu in overvloed en de meeste zijn nog super genietbaar ook ... maar ook hier even terugpakken naar pakweg 15 jaar terug, the Scabs ...
Ben. (precies oud aan't worden)