01/09/2007 oudenburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

@Vttje: Ja en nee, eerder eens de volgorde van de stukken die we vorig jaar hadden aangepast in functie van de ligging van de nieuwe.
We zijn natuurlijk al lang bezig met de aanleg van de tracks, maar :-$ :-$ =P~
@Jorgy: Dat is een zeer serieuse crash geweest. Wens haar in elk geval veel beterschap. En natuurlijk kan ik wel begrijpen dat als je al zo lang niets kan doen terwijl je niet ziek bent ook niet graag achter blijft

Ik zal binnenkort eens enkele fotootjes van ons werk tot nu toe posten :wink:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Allez vooruit, hier zijn enkele foto's
Image
Image
Image
Image
Image

En een echte teaser 8) :-D =P~

Image
dhoop
Mountainbiker
Location: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1

Post by dhoop »

kenny,

waar is dat allemaal in oudenburg dat we rijden is dat in het noorden waar dat de rally is of aan plassendale of senesaleput of worden er ook nog andere gemeenten gedaan :lol:

ik zelf heb vroeger nog in westkerke gewoond en weet een beetje mijn weg in oudenburg graag een beetje meer info waar dat het allemaal is [-o<

P.S. woon nu te zerkegem :P
Last edited by dhoop on Thu 23 Aug 2007 06:36, edited 1 time in total.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

:bounce: :bounce: Hier is al mijn miserie bgonnen :bounce: :bounce:
Vorig jaar op den dezen kennis gemaakt met het forumtreintje
en ondertussen zijn we al een vast wagongske geworden.

De Kenny en zijn bende hebben me vorig jaar weten te overtuigen,
dus kom ik zeker af.

Voor de forumbende:
den eerste is er éénen van mijn om mijn 1 jarig lidmaatschap #-o te vieren :drunk:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

D'hoop: toevallig, ik woon ook in Zerkegem :-D We doen idd Senesale put aan (was vorig jaar trouwens de start) En rijd voor een groot deel in het noorden, maar komen ook op Zerkegem (controle bij bandencentrale Maertens) Op gans de tocht zit maximum 7 km waar andere tochten ook komen/kwamen
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

slijkcrosserke wrote:
Voor de forumbende:
den eerste is er éénen van mijn om mijn 1 jarig lidmaatschap #-o te vieren :drunk:
Begint al maar een euroootje aan de kant te leggen #-o ;want wij zullen een treintje maken met veeeeeeeel wagonnetjes aan........ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@ kenny:vorig jaar ons goed "leeg" kunnen rijden en daarom zijn we er opnieuw bij;al was het maar om over dat "brugske" #-o [-o< te rijden met de ogen toe (en den achterkant :roll: ook.....)

@Ka20:opnieuw een contractverlenging tekenen??????? :wink:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Gp, goed nieuws voor jou, dat brugje zit er opnieuw in. (en we hebben er nog eentje bij :-D 8) )
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

slijkcrosserke wrote::bounce: :bounce: Hier is al mijn miserie bgonnen :bounce: :bounce:
Vorig jaar op den dezen kennis gemaakt met het forumtreintje
en ondertussen zijn we al een vast wagongske geworden.

De Kenny en zijn bende hebben me vorig jaar weten te overtuigen,
dus kom ik zeker af.

Voor de forumbende:
't was ook hier dat ik eerste maal startte met het stelletje ongeregeld (GP, vttje, traxer en ik dacht Filiberke). Slijkcrossertje hadden we onderweg bijgehaald en onmiddellijk weer ter plaatse gelaten.

We hebben ondertussen gezien dat zijn conditie er stukken op vooruitgegaan is. Aangezien het een tijdje geleden is dat we nog eens iemand uitgedaagd hebben, stel ik voor dat als slijkcrossertje voor mij kan arriveren [-X , ik er 2 voor mijn rekening neem.

Over het parcours van vorig jaar: verrassend veel offroad voor de streek en beestig lastig. Hopelijk blijft het volgende week wat droog, want ik kan mij passages van vorig jaar herinneren die ik liever niet zou doen na enkele natte dagen.
B@rt
Mountainbiker

Post by B@rt »

Deze gistelnaar is er ook terug bij, dit is de beste en origineelste (parcours) TT die ik vorig jaar gereden heb. Dit is een TT die zelfs heel veel offroad zitten heeft in de kleinste afstand en dat is niet altijd zo bij de andere meestal zitten de beste offroad stukken in de lange afstand.
Aangezien dat 40 km mijn max is zullen we het hier terug bij de 28km houden want die zullen aanvoelen als 40 km.
aan de organisatie alvast een aanmoedigings =D>
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Bart, er zitten 2 splitsingen in de langste afstand, dus je kan eventueel nog een combinatie maken. En de mooiste stukken zitten idd in beide afstanden.
Post Reply