hardtail

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Rocky Mountain Vertex 70,
adviesprijs van 2590 euro.

Laat de emoties vrij en koop met je hart,
zeker als je met zulke budgetten speelt.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Nu heb je al 8 fietsen die men je heeft aangeraden. Snap je wat ik bedoel? :wink:
Je moet idd niet altijd een lbs vertrouwen, maar daarom ga je ook naar meerdere winkels, he.
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

profi wrote:Met jouw budget zou ik me de commencal flame aanschaffen , test in O2 bikers klinkt zeer positief. :-D
:roll:
SusXT wrote:Nu heb je al 8 fietsen die men je heeft aangeraden. Snap je wat ik bedoel? :wink:
Inderdaad! De topicstarter twijfelt tussen Specialized en Trek en dan is het blijkbaar een sport je favoriete fiets in die prijsklasse aan te prijzen #-o

Ik zou toch ook eens een winkel aflopen om een Specialized die je ziet zitten te testen, als het je niet geheel overtuigd zou ik niet weten waarom je gewoon niet opnieuw een trek koop, aangezien je er toch content van bent :wink:
snook
Mountainbiker

Post by snook »

Ik vind de specialized mooier... daarom dat ik nu eerder geneigd ben om over te stappen naar specialized. En als ik de reviews lees wordt specialized toch hoog aangeprezen.

Kga zeker ng verder uitkijkn.

Alvast merci voor de reacties...
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

SusXT wrote:Nu heb je al 8 fietsen die men je heeft aangeraden. Snap je wat ik bedoel? :wink:
neen, als ik een fiets moest aanraden zou het sowieso al geen hardtail zijn ;)
daarom dat ik erbij plaatste dat je meestal je hart moet volgen.

had ik destijds toen ik een andere motor kocht mijn verstand gebruik zou ik nu rondrijden met een comfortabel model,
en niet eentje waar je knie achter je oor zit en je handen ter hoogte van de vooras ;)
(duc 748)
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

superlight wrote:
neen, als ik een fiets moest aanraden zou het sowieso al geen hardtail zijn ;)
En nu zijn het er 9. :wink:

Een Speci heeft zoals reeds gezegd een andere geometrie. Inderdaad mooie fietsen, maar maak toch maar eerst een testrit. Succes!
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

superlight wrote:Rocky Mountain Vertex 70,
adviesprijs van 2590 euro.

Laat de emoties vrij en koop met je hart,
zeker als je met zulke budgetten speelt.

:bounce: Zo moet je fietsen kopen waar je lang gelukkig mee bent :bounce:

Op termijn is dat nog het goedkoopst ook, elk jaar een nieuwe ......... kopen omdat de kleuren weer eens veranderen is ook duur.
snook
Mountainbiker

Post by snook »

als ik mijn hart volg wordt het s-works carbon HT :lol:

Maarja...
Nogal veel geld!! :roll:
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Mig, als een carbon je interesseert, kijk eens naar de C'dale Taurine.
Daar heb je er ook al eentje voor een dikke 2000 euro. Toegegeven, dat is zeker niet de beste afmontage die je zal vinden, maar carbon geeft wel extra comfort.
Bovendien, componenten upgraden doe je toch, nu al of nadat ze versleten zijn. En dan ben je wel op pad met een van de betere kaders en een stijve fork(Fatty of Lefty).
Proberen die handel !!
De echte Flurk
Mountainbiker

Post by De echte Flurk »

Daar U blijkbaar alleen maar oog heb, voor het uiterlijk van de fiets, hoop ik dat dit feit U niet de das zal omdoen. Een Trek staat gekend voor zijn zeer gunstige geometrie. Ik kan dit uit eigen ervaring bevestigen en dat zou U, als Trek-rijder zijnde, ook moeten kunnen. Trouwens, wanneer de maat 17,5" of 19,5" de uwe is, raad ik U aan om eens te vragen bij een Trek-dealer naar een Elite 9.7 model 2007. Daar ze er nog veel van hebben en het model 2008 hiervan reeds beschikbaar is, mogen deze fietskes weg voor €2033,00 ipv €2338,00. Wie weet, eventueel nog wat extra korting en duikt de prijs onder de €1900,00. Deze is dan misschien "maar" uitgerust met LX, maar als U wil, kan U iedere keer ergens iets moet vervangen zijn, deze vervangen met een ander en of beter onderdeel.

Greets
Flurk
Post Reply