note to myself-> beter kijken volgende keer
19/08/07 Lennik
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
DERAILLEURKE
- Mountainbiker
Post by DERAILLEURKE »
iemand idee hoe het parcours er bij ligt?
Last edited by DERAILLEURKE on Sat 18 Aug 2007 15:47, edited 1 time in total.
- Marckiemarc
- Mountainbiker
De 35 gereden in Lennik. Niet zo veel deelnemers blijkbaar; een overdosis pajottenland misschien (hoebelbike in vlezenbeek 2 weken geleden)? Aantal kilometer klopte, bepijling ok, toffe wegskes die soms ook niet zo heel mooie stukjes pajottenland vrijgeven. Bevoorrading iets te laat...bijna aan de 25 km.
-
DERAILLEURKE
- Mountainbiker
Post by DERAILLEURKE »
Deze morgen om 8u vertrokken voor de +-50km, zéér weinig volk, 3 man aan de inschrijving. Eerste stuk alleen gereden. Daarna aangepikt bij 2 man. Bevooraading was ok. Dan lek gereden waar dat je een lokaal toerke kon rijden. Snelle afdalingen, korte steile bekimmingen. Parcours zo goed als droog. Redelijk wat single tracks. Bepijling was ook ok. Naar het einde toe 1 pijlke niet meer op zijn plaats. Naar links beneden afgeslaan zoals iemand zei en idd juiste weg.
Beklimmingen werden altijd perfect aangegeven met naam en aftellend van 23 naar 1.
Beklimmingen werden altijd perfect aangegeven met naam en aftellend van 23 naar 1.
- Marckiemarc
- Mountainbiker
Post by Marckiemarc »
Jaja, ook de vijftig gedaan, schonen tour! 1 bevoorrading op 50 km was wa nipt! en ja, sommige pijlkes mochten wa hoger staan en wa ruimer voor den afslag. voor de rest dik in orde zulle, schonen tour. als lennikenaar nieuwe wegskes leren kennen.
Kwas mijnen eerste weg deze morgen, en kwas nog mijnen eerste aan de bevoorrading, onderweg wel de pijlkescontrolleurs tegengekomen, die waren volop aant herstellen, triestig hoe mensen toch steeds pijlkes moeten uittrekken he! Na de bevoorrading snel voorbij gestoken door mannen van pervelo, allee, mannen, ook een vrouw, en die had da precies nogal gedaan! ni bij te houden.
allee, genoeg gezeverd, op naar de volgende.
En Jorbin, nogmaals proficiat he!
Marckiemarc
Kwas mijnen eerste weg deze morgen, en kwas nog mijnen eerste aan de bevoorrading, onderweg wel de pijlkescontrolleurs tegengekomen, die waren volop aant herstellen, triestig hoe mensen toch steeds pijlkes moeten uittrekken he! Na de bevoorrading snel voorbij gestoken door mannen van pervelo, allee, mannen, ook een vrouw, en die had da precies nogal gedaan! ni bij te houden.
allee, genoeg gezeverd, op naar de volgende.
En Jorbin, nogmaals proficiat he!
Marckiemarc
- Haberdasher28
- Mountainbiker
SUPER
Post by Haberdasher28 »
Ondanks de Hoebelbike 2 weken geleden en dat er een deel hiervan ook in het parcours verwerkt was, vond ik het weer eens een héééél geslaagde tocht.
Goe veel naar boven, supermooi aangegeven, precies Tour de France met al die genoemde beklimmingskes en hun quotatie.
Nen extra proficiat aan de dames van de bevoorrading én dat technisch stukje in Levenslust.. ZALIG om zo eens technisch te rijden. Ik voelde me als een klein kind in de zandbak.
Goei organisatie, kwistig met de pijlkes gestrooid en hééééle mooie wegjes gekozen! Ik schrijf me al in voor volgend jaar.
Goe veel naar boven, supermooi aangegeven, precies Tour de France met al die genoemde beklimmingskes en hun quotatie.
Nen extra proficiat aan de dames van de bevoorrading én dat technisch stukje in Levenslust.. ZALIG om zo eens technisch te rijden. Ik voelde me als een klein kind in de zandbak.
Goei organisatie, kwistig met de pijlkes gestrooid en hééééle mooie wegjes gekozen! Ik schrijf me al in voor volgend jaar.