btw: Lekkere worsten, dus maar gelijk 2 gegeten
5/08/07 LA SARTE
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- UBO
- Mountainbiker
Ze staan er nog niet op maar denk da dit het adres is:Jokke_vlo wrote:Mooie tocht. Voor ieder wat wils. Weet iemand het webadres nog van die firma die de foto's in een van die afdalingen nam?
Thx !
[/url=http://www.stany-smol.be/]
mooie tocht alleen na de derde bevoorrading een stuk van het parcour perongeluk
Voor de 45km moest je aan die bevoorrading links de asfaltweg een eind volgen.Franske_01 wrote:mooie tocht alleen na de derde bevoorrading een stuk van het parcour perongelukafgesneden en uiteindelijk 40 km gereden[/url]
Wij hebben het ook moeten vragen om zeker te zijn, er zijn veel mensen rechtdoor gereden.
De bepijling was dan ook niet altijd even duidelijk, niet slecht, maar er mochten wel wat meer pijltjes hangen bij de slecht zichtbare afslagen
- UBO
- Mountainbiker
ah zo was da dus, da was dus wel slecht aangegeven, ben ook gewoon rechtdoor het bos ingeredenFlip FSR wrote:Voor de 45km moest je aan die bevoorrading links de asfaltweg een eind volgen.
Wij hebben het ook moeten vragen om zeker te zijn, er zijn veel mensen rechtdoor gereden.
De bepijling was dan ook niet altijd even duidelijk, niet slecht, maar er mochten wel wat meer pijltjes hangen bij de slecht zichtbare afslagen
-
fast_bunny
- Mountainbiker
Post by fast_bunny »
ik was dus rechtdoor gereden , uiteindelijk kom ik beneden uit den bos en besef dat ik verkeerd was , terug naar boven gereden langs een gewone asfaltweg ( serieuze klim , afstand 2 km ! ) om terug op dat kruispunt uit te komen.Flip FSR wrote: Voor de 45km moest je aan die bevoorrading links de asfaltweg een eind volgen.
anyway , zalig parcour , ale , heel de ardennen , en massa's hoogtemeters he. en ook een gemoedelijke gezellige sfeer op dien BBQ . mij zien ze daar nog.
wel spijtig dat ik een lekke band had op die afdaling van de fotograaf. daar laggen keien zo groot als een hand en ben daar naar beneden gevlogen. beneden had ik een scheur ( 5 mm ) in ( achter ) buiten en binnenband. da's niet de eerste keer dat ik dat op zo'n afdaling voor heb. band shwalbe racing ralph , 3 bar . gewoon pech of slechte band voor dat type parcour of verkeerde bandenspanning ?
RR's staan niet echt bekend om hun stevigheid hé, zeker de zijkanten niet. Ik zou daar niet in de Ardennen mee gaan rondrijden (al zijn er veel die het wel doen), toch zeker niet als het een technisch parkoerke is met veel stenen.wel spijtig dat ik een lekke band had op die afdaling van de fotograaf. daar laggen keien zo groot als een hand en ben daar naar beneden gevlogen. beneden had ik een scheur ( 5 mm ) in ( achter ) buiten en binnenband. da's niet de eerste keer dat ik dat op zo'n afdaling voor heb. band shwalbe racing ralph , 3 bar . gewoon pech of slechte band voor dat type parcour of verkeerde bandenspanning ?
3 bar vind ik precies al wel redelijk veel, ik zit meestal op 2 à 2,5 bar.
-
fast_bunny
- Mountainbiker
Post by fast_bunny »
de noby nic dan ? die heb ik ook nog liggen ( 2.10 breedte ) . maar volgens mij zijn de zijkanten even soepel . welke stel jij voor ?Gary Visser wrote:RR's staan niet echt bekend om hun stevigheid hé, zeker de zijkanten niet. Ik zou daar niet in de Ardennen mee gaan rondrijden (al zijn er veel die het wel doen), toch zeker niet als het een technisch parkoerke is met veel stenen.wel spijtig dat ik een lekke band had op die afdaling van de fotograaf. daar laggen keien zo groot als een hand en ben daar naar beneden gevlogen. beneden had ik een scheur ( 5 mm ) in ( achter ) buiten en binnenband. da's niet de eerste keer dat ik dat op zo'n afdaling voor heb. band shwalbe racing ralph , 3 bar . gewoon pech of slechte band voor dat type parcour of verkeerde bandenspanning ?
3 bar vind ik precies al wel redelijk veel, ik zit meestal op 2 à 2,5 bar.
de noby nic ( 2.10 ) ( 2.5 bar ) lag er vanvoor op , zonder problemen , maar dat kan toeval zijn