5/08/07 LA SARTE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

't Was inderdaad lekker, just die paar (5?) kilometers na de laatste bevoorrading begonnen saai te worden totdat we vanuit de velden terug het bos in doken :-)

btw: Lekkere worsten, dus maar gelijk 2 gegeten =P~ :lol:
Jokke_vlo
Mountainbiker
Location: Scott Scale 710 - Scott Spark 700RC worldcup 2015 - Scott Spark 900SL 2017

Post by Jokke_vlo »

Mooie tocht. Voor ieder wat wils. Weet iemand het webadres nog van die firma die de foto's in een van die afdalingen nam?

Thx !
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Jokke_vlo wrote:Mooie tocht. Voor ieder wat wils. Weet iemand het webadres nog van die firma die de foto's in een van die afdalingen nam?

Thx !
Ze staan er nog niet op maar denk da dit het adres is:
[/url=http://www.stany-smol.be/]

mooie tocht alleen na de derde bevoorrading een stuk van het parcour perongeluk :-k afgesneden en uiteindelijk 40 km gereden[/url]
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Franske_01 wrote:mooie tocht alleen na de derde bevoorrading een stuk van het parcour perongeluk :-k afgesneden en uiteindelijk 40 km gereden[/url]
Voor de 45km moest je aan die bevoorrading links de asfaltweg een eind volgen.
Wij hebben het ook moeten vragen om zeker te zijn, er zijn veel mensen rechtdoor gereden.
De bepijling was dan ook niet altijd even duidelijk, niet slecht, maar er mochten wel wat meer pijltjes hangen bij de slecht zichtbare afslagen :wink:
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Flip FSR wrote:Voor de 45km moest je aan die bevoorrading links de asfaltweg een eind volgen.
Wij hebben het ook moeten vragen om zeker te zijn, er zijn veel mensen rechtdoor gereden.
De bepijling was dan ook niet altijd even duidelijk, niet slecht, maar er mochten wel wat meer pijltjes hangen bij de slecht zichtbare afslagen :wink:
ah zo was da dus, da was dus wel slecht aangegeven, ben ook gewoon rechtdoor het bos ingereden
fast_bunny
Mountainbiker

Post by fast_bunny »

Flip FSR wrote: Voor de 45km moest je aan die bevoorrading links de asfaltweg een eind volgen.
ik was dus rechtdoor gereden , uiteindelijk kom ik beneden uit den bos en besef dat ik verkeerd was , terug naar boven gereden langs een gewone asfaltweg ( serieuze klim , afstand 2 km ! ) om terug op dat kruispunt uit te komen.
anyway , zalig parcour , ale , heel de ardennen , en massa's hoogtemeters he. en ook een gemoedelijke gezellige sfeer op dien BBQ . mij zien ze daar nog.

wel spijtig dat ik een lekke band had op die afdaling van de fotograaf. daar laggen keien zo groot als een hand en ben daar naar beneden gevlogen. beneden had ik een scheur ( 5 mm ) in ( achter ) buiten en binnenband. da's niet de eerste keer dat ik dat op zo'n afdaling voor heb. band shwalbe racing ralph , 3 bar . gewoon pech of slechte band voor dat type parcour of verkeerde bandenspanning ?
BertG
Mountainbiker

Post by BertG »

wel spijtig dat ik een lekke band had op die afdaling van de fotograaf. daar laggen keien zo groot als een hand en ben daar naar beneden gevlogen. beneden had ik een scheur ( 5 mm ) in ( achter ) buiten en binnenband. da's niet de eerste keer dat ik dat op zo'n afdaling voor heb. band shwalbe racing ralph , 3 bar . gewoon pech of slechte band voor dat type parcour of verkeerde bandenspanning ?
RR's staan niet echt bekend om hun stevigheid hé, zeker de zijkanten niet. Ik zou daar niet in de Ardennen mee gaan rondrijden (al zijn er veel die het wel doen), toch zeker niet als het een technisch parkoerke is met veel stenen.
3 bar vind ik precies al wel redelijk veel, ik zit meestal op 2 à 2,5 bar.
fast_bunny
Mountainbiker

Post by fast_bunny »

Gary Visser wrote:
RR's staan niet echt bekend om hun stevigheid hé, zeker de zijkanten niet. Ik zou daar niet in de Ardennen mee gaan rondrijden (al zijn er veel die het wel doen), toch zeker niet als het een technisch parkoerke is met veel stenen.
3 bar vind ik precies al wel redelijk veel, ik zit meestal op 2 à 2,5 bar.
de noby nic dan ? die heb ik ook nog liggen ( 2.10 breedte ) . maar volgens mij zijn de zijkanten even soepel . welke stel jij voor ?

de noby nic ( 2.10 ) ( 2.5 bar ) lag er vanvoor op , zonder problemen , maar dat kan toeval zijn
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

@ fast_bunny; Had gij een shirt aan van X-treme bike??
Wij stonden aan de bevoorrading toen er iemand terug kwam gereden en de juiste weg voor de 45km vroeg :roll:
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

1018hm's op de 45km

zitten er wel wat extra in, ben na een bevoorrading de felle asfaltafdaling tot onder gereden ipv na een paar meter rechts bos in te duiken, dus een serieuze klim extra gehad
Post Reply