25&26/08/07 sixxxx race en flanderscup langdorp

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
swakke
Mountainbiker

Post by swakke »

dirty-two wrote:Welke afstand is de race in de funklasse en is die gelijk aan de lengte vh parcours of zijn er meerdere ronden af te leggen? ben ik op tijd om hiervoor in te schrijven rond 12 op de middag? Thanks, :wink: .
Dat is inderdaad 4 ronden, en ja ik denk dat je nog wel op tijd bent om 12u.
De lengte is ongeveer 6km.
dirty-4
Mountainbiker

Post by dirty-4 »

S k u l l wrote:Vorig jaar was dit mijn eerste wedstrijd in de funklasse, we moesten toen 4 rondes afleggen.
De lengte van de ronde ken ik niet precies.
en goed te doen of moordend tempo, :-D ?
mijn doel is voorlopig om uit te rijden en niet laatste te eindigen. Onlangs 2 keer papa geworden en kom dus gemiddeld maar aan 6 à 7 uur biken per week.
dirty-4
Mountainbiker

Post by dirty-4 »

dirty-two wrote:
S k u l l wrote:Vorig jaar was dit mijn eerste wedstrijd in de funklasse, we moesten toen 4 rondes afleggen.
De lengte van de ronde ken ik niet precies.
en goed te doen of moordend tempo, :-D ?
mijn doel is voorlopig om uit te rijden en niet laatste te eindigen. Onlangs 2 keer papa geworden en kom dus gemiddeld maar aan 6 à 7 uur biken per week.
euh...2 de !!! keer papa, :lol:
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

oops,je had je bijna versproken hé [-X
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

dirty-two wrote:en goed te doen of moordend tempo, :-D ?
Het is een redelijk zwaar parcour, ik herinner me dat ik blij was dat die 4 rondes voorbij waren :wink:
Het tempo.. kan ik je niet zo direct zeggen. Ik rij sinds dit jaar geen wedstrijden meer in de funklasse.
Maar ik kan je garanderen, het is zeker de moeite om deel te nemen en de bosberg te overwinnen.
swakke
Mountainbiker

Post by swakke »

GOED NIEUWS :bounce: De voorinschrijvingen voor de SIXXX RACE zijn verlengd tot MAANDAG 20 AUGUSTUS =D>
Diegene die voor die datum ingeschreven en betaald hebben krijgen OOK nog een T SHIRT. :lol: :lol:
Inschrijven ter plaatse is ook nog mogelijk uiteraard ZONDER T SHIRT :cry:
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Ik heb ook gehoord dat iemand de rit SOLO zal rijden. Dat wordt een ferme opdracht, zes uur bosberg...
Peeke
Mountainbiker

Post by Peeke »

Amai ni : 6u solo op de bosberg.

Nu al veel succes
Swinne
Mountainbiker

Post by Swinne »

Wanneer wordt het parcour bewegwijzerd ? :-D
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

ga ook meedoen met een paar maten :-D is de eerste keer maar wat kan ik mij daar bij voorstellen ?? en hoelang is 1 ronde en hoeveel keer mag men bv wisselen ??
Post Reply