Aangezien de zwaarte van het parcours en na het bekijken van het plaatsen van bevoorradingen hebben we besloten om een bevoorrading meer in te lassen. Anders zou de afstand tussen 2 bevoorradingen wel eens te groot kunnen worden.
Dus op de 25km: 1 bevoorrading
45km: 2 bevoorradingen
60km: 3 bevoorradingen
80km: 4 bevoorradingen
Allemaal goed gespreid, d.w.z. om de +-15-16km.
15/08 VISA Chrono Challenge Geraardsbergen-Pervélo
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Welke passage is dat precies??MaartenW wrote: Jammer dat de groen mannen de trappen eruit hebben doen vliegen en de koeien passage in everbeek :).
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Breng je zadelpen mss mee, want ik ga wss deze ook meerijden ipv de xc wedstrijd van tjv, daar die gewoontegetrouw weer niet op hun mails reageren en ik zo al 2x voor Piet Snot naar Luxembourg gereden ben....en op mijne leeftijd ne langere afstand wa relaxer is!Hemd wrote:Veel zin om deze ook eens te rijden, tzou men eerste chrono zijn. Kmoet alleen 2h rijden om tot daar te geraken. Dus dat is wel vroeg opstaan.. En zal mijn fox maar terug installeren zo te horen.
Dat is een idee.Als ik kom, zal waarschijnlijk alleen moeten afkomen. Moet dinsdagavond later werken ook.Breng je zadelpen mss mee
Maar als de zon schijnt (dus geen moddertoestanden, laat men pyhtons eropsteken) ben ik er. Khoud u wel op de hoogte.
En kan ik u zeer mooie fiets is bewonderen en zien of hij past in mijn koffer !!!