Ik heb zo ergens gelezen dat toen het Multivan Merida Team het eerste seizoen met carbon fietsen voor de dag kwam, alleen Irina Kalentieva nog met een magnesium (of alu) frame reed, omdat ze niet echt van zin waren om voor zo'n kleine maat onmiddellijk een mal te laten maken.Hubertje wrote:mallen kosten helaas al snel een mooie villa...
Niew fietske voor tom boonen van half miljoen euro !!!!!
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
- medguy
- Mountainbiker
Onzin, dan kunt ge dat ook zeggen van een grote maat heRikske wrote:Ik heb zo ergens gelezen dat toen het Multivan Merida Team het eerste seizoen met carbon fietsen voor de dag kwam, alleen Irina Kalentieva nog met een magnesium (of alu) frame reed, omdat ze niet echt van zin waren om voor zo'n kleine maat onmiddellijk een mal te laten maken.Hubertje wrote:mallen kosten helaas al snel een mooie villa...
Nochthans is het zo. Twas wel Gunn-Rita toen dacht ik.newguy wrote:Onzin, dan kunt ge dat ook zeggen van een grote maat heRikske wrote:Ik heb zo ergens gelezen dat toen het Multivan Merida Team het eerste seizoen met carbon fietsen voor de dag kwam, alleen Irina Kalentieva nog met een magnesium (of alu) frame reed, omdat ze niet echt van zin waren om voor zo'n kleine maat onmiddellijk een mal te laten maken.Hubertje wrote:mallen kosten helaas al snel een mooie villa...
- JanMan
- Mountainbiker
Nog even een leuke anekdote.
Er zijn slechts weinig renners die een mal op maat krijgen. De meeste frames worden gemaakt met lugs om zo toch een iets of wat "custom" frame te krijgen.
Lance Armstrong kreeg Trek wel zover om een custom fiets te maken. Eerst zag Trek dit ook niet zitten. Maar zij hebben dit goed opgelost.
De fietsen die in maat 56 die je in die tijd kocht waren frames die uit de mal van Armstrong kwamen.
Zij hebben dus gewoon de mal gebruikt om de frames in te laten maken. Bij Boonen kan dit ook wel is het geval zijn. Of hij moet echt wel afwijkende maten hebben...
Er zijn slechts weinig renners die een mal op maat krijgen. De meeste frames worden gemaakt met lugs om zo toch een iets of wat "custom" frame te krijgen.
Lance Armstrong kreeg Trek wel zover om een custom fiets te maken. Eerst zag Trek dit ook niet zitten. Maar zij hebben dit goed opgelost.
De fietsen die in maat 56 die je in die tijd kocht waren frames die uit de mal van Armstrong kwamen.
Zij hebben dus gewoon de mal gebruikt om de frames in te laten maken. Bij Boonen kan dit ook wel is het geval zijn. Of hij moet echt wel afwijkende maten hebben...