Idem als Kinnie. Ik vond de eerste supergoed. De tweede erg teleurstellend... IK hoop dat de derde qua plot een beetje vergelijkbaar is met de eerste... voor wat betreft spanning.
Nu ik hoor dat de film meer dan 2u30m duurt heb ik precies wel een beetje zin om hem te gaan zien...
Pirates of the Caribbean 3 : At Worlds Ends
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Hey,
wij zijn ook gisteren gaan kijken. Amaai die 2u50 zijn voorbij gevlogen.
Je moet wel goed opletten want er lopen toch verschillende
verhaallijnen door elkaar. Misshien mocht er van mij ook
wat meer komedie inzitten....
Oja, en wie is blijven kijken tot na de eindgeneriek ????
Juist, na iedere eindgeneriek van Pirates komt er altijd nog iets......
y
wij zijn ook gisteren gaan kijken. Amaai die 2u50 zijn voorbij gevlogen.
Je moet wel goed opletten want er lopen toch verschillende
verhaallijnen door elkaar. Misshien mocht er van mij ook
wat meer komedie inzitten....
Oja, en wie is blijven kijken tot na de eindgeneriek ????
Juist, na iedere eindgeneriek van Pirates komt er altijd nog iets......
y
ik heb nog nooit problemen gehad met dat systeemglasshead wrote:Nummer 1 nog altijd best, maar kon het niet laten van ook de 3de te gaan zien in de cinema...Wel immens druk en met die zetelreservatiesVoor zo'n films is dat echt not done. Zeker niet als het online ticketsysteem telkens plat ligt
vindt het trouwens supergemakelijk
Last edited by kenny on Wed 30 May 2007 19:50, edited 1 time in total.
Ik vond hem echt goed. Het einde is toch echt onverwacht vond ik.
Den 2e is wel grappiger, daar zit meer "debiele" humor in, ma kvond deze ook wel goe.
Alleen spijtig da ze weeral aan het twijfelen zijn om ne 4e te maken. En het einde kan zowel definitief zijn als dat er nog een stuk achterkomt.
Ik hoop da ze het hierop houden, zo is het goe, zijn ze alle3 plezant. Ma kvrees da als er nog meer gaat komen, da het bijlange nimeer zo leuk en origineel zal zijn.
Den 2e is wel grappiger, daar zit meer "debiele" humor in, ma kvond deze ook wel goe.
Alleen spijtig da ze weeral aan het twijfelen zijn om ne 4e te maken. En het einde kan zowel definitief zijn als dat er nog een stuk achterkomt.
Ik hoop da ze het hierop houden, zo is het goe, zijn ze alle3 plezant. Ma kvrees da als er nog meer gaat komen, da het bijlange nimeer zo leuk en origineel zal zijn.