19/05/2007 Sint-Maria Aalter

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Het zou wel eens kunnen dat ik hier ook eens de beentjes kom losrijden na Wissant en anderzijds de beentjes kom inrijden voor een toertochtje zondag in Frankrijk.(Beuvry)

Weet nog niet wanneer ik zal vertrekken (het is congéweekend en dan geraak ik wat moeilijker uit mijn bed :oops: #-o ) maar als ik een tt rijd zaterdag,dan zal het deze worden. :wink:
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

Ik kom ook af zaterdag na wissant, starten zal ik rond 8u30 doen. Waar is die rommelmarkt precies?

Greetzzzz
moviestar 8)
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Nadat ik vorige week enkel een kroegentocht heb gereden in Izegem :drunk: :drunk: :drunk: , zullen Rik, SuPaH Fly en ikke ook naar Maria-Aalter afzakken.

Niet te vroeg, maar tegen 8:30-8:45 zouden we moeten kunnen vertrekken.
sofeurken
Mountainbiker

st maria aalter

Post by sofeurken »

hey gustavo en stoned biker,vertr jullie van thuis met de fiets?of hoe laat starten jullie daar,ben ook uit de streek,misschien kunnen we eens samen fietsen?ik vertr normaal in adegem met de fiets rond 12u
gustavomtb
Mountainbiker

Re: st maria aalter

Post by gustavomtb »

chaufeurken wrote:hey gustavo en stoned biker,vertr jullie van thuis met de fiets?of hoe laat starten jullie daar,ben ook uit de streek,misschien kunnen we eens samen fietsen?ik vertr normaal in adegem met de fiets rond 12u
tis vriendelijk om te vragen maar wij gaan naar steenhuize, da stukske muur gaan oprijden .da past nog wel eens.van waar in adegem ben je ? als wij een tochtje doen zijn we meestal vroege vogels en vertrekken om 8 uur smorgens .greetz
sofeurken
Mountainbiker

st maria aalter

Post by sofeurken »

ha heb diene in t winterseizoen ook gedaan,ja normaal ga ik ook vroeg tis nu uitzonderlyk da ik s rond de middag vertr,woon aan spanjaardshoek,zondag in brugge ryden en volgende week"paris-roubaix"dan zal ik wel zochte zyn
C-DALE
Mountainbiker
Location: Cannondale Taurine 2007/8.2kg + Cannondale Tesoro 2010/8.7kg

Post by C-DALE »

Als ik op tijd uit m'n bed geraak, kom ik ook af, tss 8 en 9h.
Ga dan met heen en terug rijden aan ne +100km zitten en morgen Assebroek.
swentibold
Mountainbiker

Post by swentibold »

de rommelmarkt gaat door in den hof van de paterkens in de blekkervijverstraat, dit is den hof waar menig vtt's doorrijden. de inkom is gratis en gaat door van 09u00 tot 19u00. nu nog een beetje verder lezen dat de club mag winnen tegen cerceltje. :P zal mogekijks ook om 08u30.

Hij komt er aan de vtt van den daring op vrijdag 29/06/07
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

the voltman wrote:Je mag mij verwachten met enkele brigandsbikers.

Greetings the voltman
zullen er 's morgens bij zijn, tot dan!
gustavomtb
Mountainbiker

Re: st maria aalter

Post by gustavomtb »

chaufeurken wrote:ha heb diene in t winterseizoen ook gedaan,ja normaal ga ik ook vroeg tis nu uitzonderlyk da ik s rond de middag vertr,woon aan spanjaardshoek,zondag in brugge ryden en volgende week"paris-roubaix"dan zal ik wel zochte zyn
dus ook racefiets liefhebber zo blijkt ? heb vroeger op spaander gewoont maar ben beetje geschoven naar tdorp . ale succes morgen
Post Reply