26/05/07 Kaprijke Cycloontoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

na een tussenstop,zaterdagmorgen,op m'n werk denk ik ook van ne keer binnen te wippen in kaprijke!!is al een tweetal jaar geleden dat ik hier nog eens present was :oops: kan me alleen maar goeie dingen over herinneren =D> naar alle waarschijnlijkheid voor de 90 of 110 km!!
so long...dingo 8)
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

Vandaag toevallig communiefeest gehad in de kantine waar de startplaats is volgende week. Onderweg heel wat oranje pijltjes tegengekomen. In de Lembeekse bossen en ook de laatste km's tussen Lembeke en Kaprijke. Het parcours lijkt me grotendeels hetzelfde als vorig jaar.
Moarten, zitten er dan extra km's in ten opzichte van vorig jaar? Want toen had ik net iets meer dan 100km en nu spreken jullie van 110km.
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

Dju,ik kan niet,heb de nacht... :cry:
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

Ik heb vandaag al pijltjes zien hangen in drongengoed, gele met zwarte pijl, ik vermoed van Oedelem. Ik vrees er voor dat ze opnieuw in de tegenovergestelde richting zullen zijn van de cycloontocht. Het zal weer uitkijken geblazen worden.
Maorten
Mountainbiker

Post by Maorten »

onze pijlen zijn dit jaar anders dan andere jaren, vroeger hadden we zelfgemaakte gele met zwarte pijl, waren van hout en diegene die ook zelf uitpijlen weten dat dat een gewicht is.
dit jaar zijn het inderdaad de oranje pijltjes van de provincie/bloso.

er is dit jaar inderdaar meer km te doen, kgeloof dat zelfs 112 is, als ik mij niet vergis. we hebben toch enkele aanpassingskes hier en daar gedaan en we hebben maar 2 plaatsen waar bevoorrading is. ter hoogte van Madou (achterkant van het Leen) wordt er dit jaar 2maal gestopt. vandaar uitvertrekken de langste afstanden nog voor een lus via drongengoed (110km) en zomergem (90 en 110km) dus daar gaat iedereeen beetje moeten opletten dat ze juiste richting vertrekken hee!!! wij gaan signaleren en ons volk is op de hoogte maar uit ervaring weet ik dat dit soms wel eens verwarrend kan zijn
Maorten
Mountainbiker

Post by Maorten »

bieste wrote:Ik heb vandaag al pijltjes zien hangen in drongengoed, gele met zwarte pijl, ik vermoed van Oedelem. Ik vrees er voor dat ze opnieuw in de tegenovergestelde richting zullen zijn van de cycloontocht. Het zal weer uitkijken geblazen worden.
ja die hebben we vorig jaar ook meegemaakt, die mannen die daar reden hadden controlepost gehad en paar km later stopten die bij ons ook aan het jagershof, dus ja inderdaad ook daar beetje opletten, maar blijkbaar hebben we dit jaar toch ander kleur van pijltjes, waar ze vroeger ook geel met zwart waren zijn het dit jaar de oranje van de provicie/ bloso
Jan B.
Mountainbiker

Post by Jan B. »

Het is mogelijk dat ik ook afkom om deel te nemen voor deze tocht. We zullen zien, als ik geen andere bike-activiteiten heb.

Hou mijn website in de gaten voor meer nieuws over dat bikeweekend (Kaprijke/Wolfsdonk/Theux).
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Wij komen met 2 af. De streek is mij minder bekend dus dat wordt eens een welkome afwisseling. Ik las Lembeekse bossen dus dat kan niet mis gaan =D>
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Kan ook niet... Verlengd weekend in chalet :lol: en rijden zondag gedeelte van de tour tilff-bastogne-tilff.

Vorig jaar ook in Kaprijke gereden, schoon toerke.

De leute alvast !
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

we komen al zeker af met een drietal steenbakkers 's ochtends, misschien nog meer... wie weet... :wink:
Post Reply