Les Cimes de Waimes 17/05/2007

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Spijtig dat je de 70k alleen met een nummerke kunt rijden.
.:Roel:.
Mountainbiker
Location: CUBE LTD1; Specialized Epic 07 (Expert); Commencal VIP Nuts 5

Post by .:Roel:. »

Kunt ge de 70km ook niet gewoon op uw eigen tempo doen, meer type TT?
Of moet ge binnen een soort peleton blijven?

Duidelijk dat ik nog nooit nen chrono gereden heb zeker #-o

Ik zou graag meedoen, maar vermits ik nog nooit iets op tijd gereden heb, kan ik dat moeilijk inschatten?
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

laat je niet afschrikken door het woordje chrono.......dat wil enkel zeggen dat er een tijdsmeting is,of denk je dat daar enkel semi-profs aan de start komen?er zal enkel vooraan een peloeton der snelsten zijn,nadien wordt het wschl een langgerekt lint van zwoegers en zweters
geen stress,gewoon rijden,als je het uitrijdt is het al een prestatie op zich;moest je winnen..........
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

.:Roel:. wrote:Kunt ge de 70km ook niet gewoon op uw eigen tempo doen, meer type TT?
Of moet ge binnen een soort peleton blijven?

Duidelijk dat ik nog nooit nen chrono gereden heb zeker #-o

Ik zou graag meedoen, maar vermits ik nog nooit iets op tijd gereden heb, kan ik dat moeilijk inschatten?
gewoon doen...ga iets of wat vanachter staan en rij op eigen tempo.
Tochten van ebbt zijn zowat de mooiste die je kan rijden...zal voor mij met wat geluk den eerste keer zijn dat ik deze kan rijden.
.:Roel:.
Mountainbiker
Location: CUBE LTD1; Specialized Epic 07 (Expert); Commencal VIP Nuts 5

Post by .:Roel:. »

Staat zeker op mijn trainingslijstje nu !!!

Wat is er dan "spijtig aan met een nummerke rijden" zoals Adri schrijft?
eekhoorn
Mountainbiker

Post by eekhoorn »

Dat ge u zowiezo moet inschrijven voor de chrono. Het gevolg is dus dat ge een tijdsopname hebt, maar ook dat ge iets meer betaald... Dit terwijl er op andere marathons dikwijls de keuze gelaten wordt: lange afstand in chrono of zonder chrono.
Op zich moet je je er niks van aantrekken, dat chrono aspect maakt het in mijn ogen nog net iets plezanter (ongeacht je niveau) .
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

het woordje chrono schrikt mij niet af, ik heb er al genoeg gereden :roll:
Maar het feit dat ik 15€ voor de 70K moet neerdokken ipv 5 voor de 45K, dat is er teveel aan.
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

ow,dat wist ik niet..is er mss garantie voor de chip?of is het een chrono waar iedereen gelijk vertrekt en er een grote klok aan de aankomst staat?
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Voor zover ik dat zie is het vertrek voor de 70 om 9u30.
Waar dat geld naartoe gaat, 1 extra bevoorrading, een nummer en waarschijnlijk ook de chip, maar bij inlevering krijg je dat 2€ terug, da's dus nog altijd 13€ of 3 keer de prijs van de 45K (+1€)
Sont compris dans le prix : Assurances dommages corporels, dossard, 3 ravitaillements et 1 spaghetti à l’arrivée.

Ik heb een verzekering (want licentie) en ik moet geen spaghetti..

Dus wat kan ik doen? De 70 'per abuus' opdraaien en 1 bevoorrading overslagen? Ik kan het niet eerlijker spelen.
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

tja,daar doet iedereen zijn zin mee.... als ik zie dat de meeste marathons niet echt goedkoop zijn kan ik het ergens begrijpen;maar het verschil met de 45 km is wel significant(mss wordt de spaghetti geserveerd door topless miss-belgie kandidates?)
Post Reply