voor de verlichting moet je ofwel zelf iets proberen ineen te knutselen ofwel een lichtsetje van sigma of krachtige fietslicht aanschaffen , wat ook zeer handig is ,is zo een lamp die je op je hoofd / helm kan monteren.
probeer een zo goed mogelijke verlichting te hebben, het is echt wel handig.
24 h van kester
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- franky
- Mountainbiker
een goede verlichting is zeker noodzakelijk, je kan natuurlijk ook in ene zijn wiel gaan hangen die een goede verlichting heeftscalpel wrote:pronatura cycle team doe ook mee.
Voor de eerste keer.
Hoe doen jullie dat met de verlichting op de fiets?
Beste koop, alternatieven?
heropladen van onze batterijen met een groep is ook noodzakelijk gebleken.
-
Stijnie
- Mountainbiker
Hehe in ene zijn wiel hangen dan zet ik gewoon mijn verlichting af zefranky wrote:een goede verlichting is zeker noodzakelijk, je kan natuurlijk ook in ene zijn wiel gaan hangen die een goede verlichting heeftscalpel wrote:pronatura cycle team doe ook mee.
Voor de eerste keer.
Hoe doen jullie dat met de verlichting op de fiets?
Beste koop, alternatieven?![]()
heropladen van onze batterijen met een groep is ook noodzakelijk gebleken.
Ma inderdaad hoe beter de verlichting hoe beter je zal rijden in het donker
-
Stijnie
- Mountainbiker
Ofwel de verlichting die de Staf zelf gemaakt heeft...jimi wrote:de enige verlichting die lang genoeg meegaat en waarmee je perfect kan rijden is de niterider moab....
ik rij niet mee omdat ik het na vorig jaar niet meer zie zitten,we zijn toen 5de geeindigd
Allez jong jimi ni flauw doen hé....
Zo een slecht weer zal het zeker ni zijn dan vorig jaar, da kan volgens mij ni meer....
Ik kijk er in ieder geval al naar uit.