Sint-Pieters-Leeuw

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
zlemme
Mountainbiker

sint-pieters-leeuw.

Post by zlemme »

Ik heb vandaag de groene uitgereden (ik heb de blauwe afslag niet gezien) alle groene pijlen zijn perfect geplaatst. Heel tof parcour, volgende week ga ik de rode uitrijden ik houd jullie op de hoogte.
Verzetje
Mountainbiker

Post by Verzetje »

Ik rij regelmatig deze route. Zowel groen, blauw als rood is goed bepijld. Is inderdaad bij droog weer een heel snel parcours. Alles samen toch 42km. Bij nat weer kan het wel vettig zijn. Zal 50% off-road zijn ofzo. Best aangename route.

greetzz
zlemme
Mountainbiker

Post by zlemme »

heb de groene en rode lus vandaag uitgereden goed voor een 29km als ik ni mis ben met een termometer die maar ni boven de 0 ° wilt blijven (op de teller -1.5). Het parcours is voor een groot gedeelte goed uitgepijld en is zelf door een beginner goed te doen.
greenie
Mountainbiker

Post by greenie »

iemand een beetje recente informatie over deze route? Zou die misschien dit weekend eens willen rijden?
Bepijling ok?
Jewel100
Mountainbiker

Re: Sint-Pieters-Leeuw

Post by Jewel100 »

Volgende week ga ik deze waarschijnlijk eens rijden.
Iemand recente informatie over de toestand van deze route?
appel
Mountainbiker

Post by appel »

Vorige maand ofzo heb ik deze nog is gereden. Het zal met dit weer nu wel kurkdroog en overal makkelijk berijdbaar zijn. Qua pijltjes moet je op sommige plaatsen wel héél goed zoeken...
Jewel100
Mountainbiker

Post by Jewel100 »

Vorige week blauw-groen gereden. Ging heel vlot, droog en goed berijdbaar.
Alle pijlkes staan er wel, al zijn ze niet altijd zichtbaar. Meestal maar 1 pijlke per afslag op een paaltje op de grond (geen typische bloso markeringen - zou wel handig zijn), maar door hoog gras of omver gereden paalke heb ik toch wel enkele keren op mijn stappen moeten terugkeren.
Snel en mooi parcours zeker als je het een beetje kent.
Post Reply