Seraing 29/4
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- slow motion
- Mountainbiker
Post by slow motion »
Hier wat info.
EDIT: Staat nu ook op de site onder nieuws.
EDIT: Staat nu ook op de site onder nieuws.
Seraing
Samedi 28 (DH) et Dimanche 29 (XC)
avril/april 2007
Course VTT pour toutes les catégories / MTB wedstrijd voor alle de categorien
Programme / Programma - Samedi 28 avril/april 2007 (DH)
09h/u00 - 10h/u00 : Inscriptions / Inschrijvingen
poussins, pupilles, benjamins, minimes,
ET
débutant - junior qui le désire (hors challenge)
11h/u00 : 1er départ - 14h/u00 : 2e départ
Programme / Programma - Dimanche 29 avril/april 2007 (XC)
09h/u00 -10h/u00 : Inscriptions / Inschrijvingen
poussins, pupilles, benjamins, minimes
Reco 10h00 - 1er Départ 10h/u30
Remise des prix : 13h/u30
Dames, débutants, juniors, elites, espoirs, masters 1 et masters 2
13h/u30 -14h/u30 : Inscriptions / Inschrijvingen
Dames, débutants, juniors, elites, espoirs, masters 1 et masters 2.
15h/u00 : Départ
Prix d'entrée public / Ingaang kost
Gratuit / Gratis
Pré-inscriptions / voor inschrijving
Avant le 27 avril à 24h00 / Voor 27 april te 24uOO
www.tjv-association.be ou info@tjv-association.be
Locaux
Remise des plaques vélos / Inschrijving :
09h/u00 - 10h/u00 : Piscine Olympique Avenue des Puddleurs 4100 Seraing
Briefing collège des commissaires:
9h/u00: Piscine Olympique Avenue des Puddleurs 4100 Seraing
Permanence organisation et Secrétariat:
A partir de / Vanaf 8h/u30: Piscine Olympique Avenue des Puddleurs 4100 Seraing
Vestiaires & douches coureurs / Kleedkamers en douche
Piscine Olympique Avenue des Puddleurs 4100 Seraing
Contrôle antidopage / Doping controle:
Service médical de secours
Entraînement & reconnaissance du parcours / training en verkenning
En dehors des courses uniquement / niet gedurende de wedstrijd !
Organisation / Inrichter
Organisateur: TJV Association
HOYAUX Didier: 0475/72.37.57 ecolevtt@redbikers.be
SAUBLENS Laurent: 0475/51.62.07 vcbg@tiscali.be
- van_hoof
- Mountainbiker
dagvergunning is er maar je moet wel een attest van de dokter hebben vermoed ik, zie vorige posts hier. Volgens mij ga je wel bij de elite moeten starten, er is geen funklasse hier enkel de officiële leeftijdsgroepen.HansT wrote:Geen funklasse?
Als je 28 bent en normaal aan de funklasse deelneemt, in wat reeks dien je dan nu te starten?
Vragen ze bij de inschrijving effectief je vergunning of licentie??? dagvergunning onmogelijk?
Hallo,
Dit weekend had ik een Bundesliga in Sundern-Hagen gepland om te gaan rijden. Omdat het gevoel deze week op training allesbehalve goed was, en ik maar bleef twijfelen besloot ik die topkoers niet te gaan rijden, ofwel riijd ik op hoog niveau als ik er mentaal naar uitkijk, ofwel doe ik beter niks!
Gisteren met enkelen nog een drietal uur gaan biken en had vandaag de toertocht in Langdorp gepland, tot ik op het allerlaatste toch maar besluit om in Seraing te gaan rijden, Langdorp zou immers ook vlammen worden.
Eens daar verkend en amai, wat een circuit ! Technisch klimmen én afdalen, echt sjiek.
Zoals verwacht geen klinkende namen bij de beloften aan de start. Een minuut na de elites dook ik als derde de afdaling in. De eerste twee gingen echt hard maar na een halve ronde kwam ik toch op kop te liggen. Op de technische zones werd vaak verschil gemaakt tussen nét niet, of nét wel op de fiets te kunnen blijven, na een ronde had ik dan ook 30" voorsprong.
De volgende drie ronden gingen goed, ik haalde veel elites in en kwam zo op een derde plaats scratch te liggen. Vanaf half koers was het verschil duidelijk gemaakt (2' ofzo) en reed ik op eigen tempo verder.
Na twee uur koers was het eindelijk zover, de eerste overwinning van het jaar was binnen! Het parcours was overweldigend, alweer écht biken, ik vraag me dan ook af of ik volgende week zal starten in een vlakke Flanders cup..
Naast mij reden ook Gian Marco Dekind en Patrick Meersschaert naar de overwinning, Julien De Braekeleer werd 3e belofte, Waasland boven dus !
Dit weekend had ik een Bundesliga in Sundern-Hagen gepland om te gaan rijden. Omdat het gevoel deze week op training allesbehalve goed was, en ik maar bleef twijfelen besloot ik die topkoers niet te gaan rijden, ofwel riijd ik op hoog niveau als ik er mentaal naar uitkijk, ofwel doe ik beter niks!
Gisteren met enkelen nog een drietal uur gaan biken en had vandaag de toertocht in Langdorp gepland, tot ik op het allerlaatste toch maar besluit om in Seraing te gaan rijden, Langdorp zou immers ook vlammen worden.
Eens daar verkend en amai, wat een circuit ! Technisch klimmen én afdalen, echt sjiek.
Zoals verwacht geen klinkende namen bij de beloften aan de start. Een minuut na de elites dook ik als derde de afdaling in. De eerste twee gingen echt hard maar na een halve ronde kwam ik toch op kop te liggen. Op de technische zones werd vaak verschil gemaakt tussen nét niet, of nét wel op de fiets te kunnen blijven, na een ronde had ik dan ook 30" voorsprong.
De volgende drie ronden gingen goed, ik haalde veel elites in en kwam zo op een derde plaats scratch te liggen. Vanaf half koers was het verschil duidelijk gemaakt (2' ofzo) en reed ik op eigen tempo verder.
Na twee uur koers was het eindelijk zover, de eerste overwinning van het jaar was binnen! Het parcours was overweldigend, alweer écht biken, ik vraag me dan ook af of ik volgende week zal starten in een vlakke Flanders cup..
Naast mij reden ook Gian Marco Dekind en Patrick Meersschaert naar de overwinning, Julien De Braekeleer werd 3e belofte, Waasland boven dus !
vandaag ook naar seraing getrokken.
Vandaag ook met ons kleine fun-clubtje naar seraing getrokken voor wat een uiteindelijk pracht wedstrijdje werd.
Wat een parcours, zoals de winnaar het zelf zegt :"Hetgeen we hier vandaag onder de wielen geschoven kregen was nog eens echt mountainbiken, een parcours waar alles in zat." Kan ik het niet beter zeggen.
Het deed na vorige week kleine herinneringen uit houffa oplaaien.
Er zaten een paar stevige klimmetjes in waaronder één ferme kuitenbijter en massa's technische passages waaronder één serieuse afdaling !!!
Onze dames deden het super en eindigden na meer dan een 1:45uur op de verdienstelijke 3e en 4e plaatsen. Proficiat girls. (ook proficiat aan de winnaares Joyce Vanderbeken die ook altijd met ons mee gaat, maar eigenlijk ook aan Dervaux Steffi met een sterke 2e plaats doe zo voort en je zal het nog ver schoppen meid !!!).
Tenslotte Jonathan en ik die bij gebrek aan fun-categorie bij de elites aan de start kwamen maar toch onze wedstrijd uitreden en eindigden op plaats 16 en 17 op toch zeker 25 starters. (als laatste uit de startblokken gekomen
)
Het was een mooi leuke dag met een wedstrijd om zeker te noteren voor volgende jaren. De autorit hebben we ons niet beklaagd. En wie er niet was had weeral eens ongelijk
Ps: thanks to the coach
Wat een parcours, zoals de winnaar het zelf zegt :"Hetgeen we hier vandaag onder de wielen geschoven kregen was nog eens echt mountainbiken, een parcours waar alles in zat." Kan ik het niet beter zeggen.
Het deed na vorige week kleine herinneringen uit houffa oplaaien.
Er zaten een paar stevige klimmetjes in waaronder één ferme kuitenbijter en massa's technische passages waaronder één serieuse afdaling !!!
Onze dames deden het super en eindigden na meer dan een 1:45uur op de verdienstelijke 3e en 4e plaatsen. Proficiat girls. (ook proficiat aan de winnaares Joyce Vanderbeken die ook altijd met ons mee gaat, maar eigenlijk ook aan Dervaux Steffi met een sterke 2e plaats doe zo voort en je zal het nog ver schoppen meid !!!).
Tenslotte Jonathan en ik die bij gebrek aan fun-categorie bij de elites aan de start kwamen maar toch onze wedstrijd uitreden en eindigden op plaats 16 en 17 op toch zeker 25 starters. (als laatste uit de startblokken gekomen
Het was een mooi leuke dag met een wedstrijd om zeker te noteren voor volgende jaren. De autorit hebben we ons niet beklaagd. En wie er niet was had weeral eens ongelijk
Ps: thanks to the coach