27/05/2007=> 3Action Classic: Wolfsdonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bikertom
Mountainbiker

27/05/2007 => 3Action Classic (voorinschrijving mogelijk)

Post by bikertom »

zijn er parcourwijzigingen t.o.v. vorige editie? Ik vond die toen al geweldig (45km gedaan). Als ik dat verslag lees van die 110km op www.4bikers.be van black phantom dan beloofd dat wel iet te worden. Aan wat mag ik mij eigenlijk verwachten? Is er veel off road in e.d.?
picco
Mountainbiker

Post by picco »

De mannen uit Kemmel zullen terug aanwezig zijn met de bus,we zijn nu al met een 38 dln.
Komen die gasten(uit de streek van Aalst) ook af die met jullie bus bij mee waren?

de kodo's Kemmel

www.vttkemmel.be
jullie affiche staat op 1° pagina van onze site.

Jullie mogen zeker op meer dln rekenen uit West Vlaanderen.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

kodo wrote: Jullie mogen zeker op meer dln rekenen uit West Vlaanderen.
Zeker dat, want ik ben er ook weer bij na een geslaagde deelname vorig jaar. Zopas ingeschreven voor de 110.
touchdownbiker
Mountainbiker

Post by touchdownbiker »

aanstaande vrijdag worden de voorinschrijvingen afgesloten, zaterdagmorgen de tshirts besteld voor diegene die de 110km doen en vooringeschreven hebben. Controleer even zelf of alles ingevuld is op de deelnemerslijst . Ge kunt de dag zelf ook inschrijven voor eender welke afstand :P :P Geen probleem er is plaats genoeg in de langdorpse bossen en de streek van het hageland.
Schoupabiker
Mountainbiker
Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem

leuk

Post by Schoupabiker »

Hallo jongens,

dat ziet er een mooie tocht uit.
Ik heb vorige week de lussen van Aarschot gereden en dat viel allemaal wel mee.
Ben nu aan het twijfelen tussen 110 en 80...
Zal nog wat dromen ..

:-)
touchdownbiker
Mountainbiker

Post by touchdownbiker »

Voor diegene die een probleemke onder vinden met versturen van inschrijvingsblad ligt de oplossing heel simpel: de mailserver zal u een mailtje terugsturen weliswaar in het engels welke ge gewoon moet beantwoorden (reply) zonder dat ge er iets aan veranderd. De bedoeling hiervan is om al de spam uit onze mailbox te houden. Dus gewoon beantwoorden of reply zonder iets te veranderen en versturen.
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

voila....mail is gestuurd en geld is onderweg.
Jan B.
Mountainbiker

Post by Jan B. »

Voor diegenen die een zicht willen hebben op deze tocht, kan je hier (hier clicken) mijn verslag van vorig jaar lezen.

Dit jaar neem ik niet deel aan deze tocht, omdat ik in Wallonië zit. Ik doe een driedaagse trektocht als voorbereiding op mijn Schotse Coast-to-Coast van deze zomer.
bikertom
Mountainbiker

Post by bikertom »

Jan B. wrote:Voor diegenen die een zicht willen hebben op deze tocht, kan je hier (hier clicken) mijn verslag van vorig jaar lezen.

Dit jaar neem ik niet deel aan deze tocht, omdat ik in Wallonië zit. Ik doe een driedaagse trektocht als voorbereiding op mijn Schotse Coast-to-Coast van deze zomer.
al bij al vorig jaar zal het overal zwaar geweest zijn in de maand mei, toen heeft het heel de maand geregend dat het kletterde. Dit jaar bied de meimaand zich wel veel beter aan. :P :P :P
touchdownbiker
Mountainbiker

Re: 27/05/2007 => 3Action Classic (voorinschrijving mogel

Post by touchdownbiker »

bikertom wrote:
Jan B. wrote:Voor diegenen die een zicht willen hebben op deze tocht, kan je hier (hier clicken) mijn verslag van vorig jaar lezen.

al bij al vorig jaar zal het overal zwaar geweest zijn in de maand mei, toen heeft het heel de maand geregend dat het kletterde. Dit jaar bied de meimaand zich wel veel beter aan. :P :P :P
vandaag een groot stuk van het parcour gereden, slijk is er nog nergens te vinden, in tegendeel zelf, de zandgrond van hier kan best nog wat verdragen maar de onbereidbare stukken t.g.v. stof zijn nu wel bereidbaar geworden. Al bij al is de toestand van het parcour dit jaar zeer normaal te noemen en zal den ondergrond dus niet voor een verzwaring kunnen zorgen. :wink: =P~
Post Reply