MTB Weekend Happening op 14 en 15 april in Rillaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
bikefunner
- Mountainbiker
Vandaag gaan we de 60Km van onze TT van volgende week nog eens verkennen. Dus, in de loop van de namiddag kan ik jullie nog eens een deftig verslagje geven van de aard van het parcours.
Maar, vermits het al meer dan een week stralend weer is ben ik er van overtuigd dat de ondergrond er perfect bij ligt. En, ze geven nag minstens een week droog, dus ...
Maar, vermits het al meer dan een week stralend weer is ben ik er van overtuigd dat de ondergrond er perfect bij ligt. En, ze geven nag minstens een week droog, dus ...
- pointbreak
- Mountainbiker
- Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Post by pointbreak »
Rillaar één van de beste TT's van het jaar !
Rijke bevoorradingen en een fantastische toer.
Super organistatie !
Rijke bevoorradingen en een fantastische toer.
Super organistatie !
Zoals eerder gezegd gisteren onze 60Km nog eens gaan verkennen en nu een kort verslagje.
Het parcours ligt er enorm goed bij. Op twee stukjes modder van ongeveer 10meter na is alles droog. De meeste beklimmingen zijn dan ook goed te nemen. En ook de afdaling liggen er droog, maar ook snel bij. Dus, wees op jullie hoede.
Voor de rest geven ze zaterdag 23 en zondag 22 graden. Dus, tot in't weekend.
Het parcours ligt er enorm goed bij. Op twee stukjes modder van ongeveer 10meter na is alles droog. De meeste beklimmingen zijn dan ook goed te nemen. En ook de afdaling liggen er droog, maar ook snel bij. Dus, wees op jullie hoede.
Voor de rest geven ze zaterdag 23 en zondag 22 graden. Dus, tot in't weekend.
Er zal zowel van de afrit van aarschot als van de afrit van Tielt-Winge afgepijlt zijn tot aan de Parkingen.
Voor de mensen die van de Kant van leuven komen kan je best afrit Aarschot nemen. Als je van de kant van Lummen komt neem je best afrit Tielt-Winge.
Voor meer vragen mag je altijd dit forum gebruiken.
Voor de mensen die van de Kant van leuven komen kan je best afrit Aarschot nemen. Als je van de kant van Lummen komt neem je best afrit Tielt-Winge.
Voor meer vragen mag je altijd dit forum gebruiken.