reparaties rock shox

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
turbomugge
Mountainbiker
Location: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...

Post by turbomugge »

fietsen de jonckheere in oostende doet ook zelf de service van rs....
ik zou eens contact opnemen met hem...
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

blazer wrote:scott racer volgens dat ze tegen mij vertelt hebben sturen ze ze gewoon op naar service center .

toch de achterdempers

mijn Fox doen ze toch zelf hoor :roll:
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

ooSoo wrote:Een paar gasten uit mijn club hebben dat probleem ook ( ik gelukkig nog niet ) en bij onze velomaker hebben ze dat plastiekske eruitgehaald en er geen nieuw ingestoken , ze zeiden dat dat geen kwaad kan dat dat plastiekje er niet inzit , die gasten rijden daar toch wel al een tijdje mee rond zonder probleem dus ik zou dat ook doen.
ik vraag me toch af over welk plastiekske we het hier hebben?
Ramboke
Mountainbiker

Post by Ramboke »

Ik kan er van meespreken... Vorige week in Sart-Tilman gaan baggeren in de modder. (Den eerste keer dat ik dat met mijne, goed onderhouden, half jaar oude ridley tiger)

Resultaat: Water in mijn vork :roll:
gevolg: vork veert niet meer ongeacht de stand van de lockout...

Sart-Tilman blijkt achteraf gezien een duur grapke te worden... (want remblokken zijn ook volledig versleten) Ik zal in t vervolg 2 keer nadenken als het baggerweer is...
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

welkom in de baggerwereld van het mtb :lol:
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ik ben ook aan het wachten op een nieuwe demper. Men kan niet zeggen voor wanneer het gaat zijn. RS heeft mijn oude demper terug gestuurd zodat ik verder kan. Ben niet van plan nog maanden te wachten. Dan mogen ze me ene FOX RP23 opsturen :lol:
Roeki
Mountainbiker

Post by Roeki »

Ga toch eens langs bij Bikesportive in Haacht , doe dit ook steeds met mijn sid wc, en steeds superservice aan een goede prijs. Hebben ook veel stock van rs en doen revisies zelf.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Normaalgezien is het nu agu die hoofdverdeler enzo is zeker nu. Nadat transmission gestopt is.

Leveren kunne ze allesinds ik had mijne Reba Wc in een dag of vier ;)
Post Reply