carbon frame en lefty, van waar ergens ken ik datHubertje wrote:Wrom gn lefty?
Isaac impact
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
Blackadder
- Mountainbiker
Post by Blackadder »
frame is niet zeer licht nl 1360gr maar het zou iets meer comfort moeten geven dan mijn vorige S-works carbon.
De overgang van staande buis naar bovenbuis vind ik nu net iets speciaals geven aan dit carbon frame. Op de foto van de site komt het wel opvallender over als in werkelijkheid.
Er komen Avid Ultimate disk remmen op, Nokon kabels zijn ook besteld.
Ik hoop het gewicht net boven de 9kg te krijgen
De overgang van staande buis naar bovenbuis vind ik nu net iets speciaals geven aan dit carbon frame. Op de foto van de site komt het wel opvallender over als in werkelijkheid.
Er komen Avid Ultimate disk remmen op, Nokon kabels zijn ook besteld.
Ik hoop het gewicht net boven de 9kg te krijgen
Yo
Ben zelf ook aan t wachten tot als m'n isaac binnen komt, heeft dezelfde afmontage als de jouwe, nu zien als we op dezelfde tocht zijn dat we niet wisselen van fiets
.
Rij nu met Trek fuel 100, zot fietske ook, maar wou eens hardtail proberen omdat mijn achtervering toch bijna altijd gelocked staat.
grtz
Ben zelf ook aan t wachten tot als m'n isaac binnen komt, heeft dezelfde afmontage als de jouwe, nu zien als we op dezelfde tocht zijn dat we niet wisselen van fiets
Rij nu met Trek fuel 100, zot fietske ook, maar wou eens hardtail proberen omdat mijn achtervering toch bijna altijd gelocked staat.
grtz
- TS biker
- Mountainbiker
- Location: BMC TE01 29 - Sram x.0 2x10 - BOR/Tune hubs + XMD333 29" - DT XRR 470
bij mij idem, is nu beloofd voor de 1ste week april, nog effe doorbijten dus ...rike wrote:Yo
Ben zelf ook aan t wachten tot als m'n isaac binnen komt, heeft dezelfde afmontage als de jouwe, nu zien als we op dezelfde tocht zijn dat we niet wisselen van fiets.
grtz
-
Blackadder
- Mountainbiker
Post by Blackadder »
En ik die dacht hier met nen exclusieve fiets rond te toeren. We kunnen bijna een Isaac club oprichten.