6/24H Lacs De L'eau D'heure 12-13/05/2007

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Morgen doen wer ook mee,maar ik heb niks ontvangen,een bevestiging ofzo dat we ingeschreven zijn.
Ik heb mail gestuurd fax gestuurd gebled niks lukt.
De inschrijving is vertuurd via de post zoals op de site staa.
Weten jullie daar iets van????

groetjes
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Best eens bellen naar de organisatie. Wij hebben een bevestiging gekregen.
Als je de vedetten ergens tegenkomt. Kom dan gerust een dag zeggen :wink: Voor de rest succes aan iedereen.
wo
Mountainbiker

Post by wo »

Ik heb ook niets ontvangen van bevestiging ! Maar vorig jaar ook niet ... vergeet gewoon je betalingsbewijsje niet en zorgen dat je borg bij hebt voor de ship en eventueel de tent.

tot morgen

ik heb nog nooit een 24u gereden bij droog weer :cry:
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Ik ook niets gekregen,alles betaald en ingeschreven.
Wij komen wel van ver zenne,hopelijk is alles in orde.
Wij zijn met 3 ingeschreven,maar er is later nog 1 renner bijgekomen daarmee gefaxt en gebeld ,gemaild ,maar nemen niet op mailen nie terug.
AMAai zenne.
Allé tt morgen dan he mannen.
greetz Gunther
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

wo wrote:Ik heb ook niets ontvangen van bevestiging ! Maar vorig jaar ook niet ... vergeet gewoon je betalingsbewijsje niet en zorgen dat je borg bij hebt voor de ship en eventueel de tent.

tot morgen

ik heb nog nooit een 24u gereden bij droog weer :cry:
en was alles in orde daar dan?
greetz
fasboy
Mountainbiker

Post by fasboy »

buddybikers hebben deel genomen aan de 6 uren race,begonnen met vrij slecht weer wat nogal een zwaar parcour teweeg bracht :wink:
maar opeens klaarde het uit en begon het parcour zich te herstellen en droger te liggen zodat het leuker rijden was want het was vrij technisch en sommige stroken waren dan moeilijk berijdbaar door de modder die vrij vettig was,maar anders heb ik me goed gehad hééééél mooi parcour
spuitafstand kon wel beter ,bijna geen druk en lange wachttijden :(
toch proficiat voor de organisatie en alles samen waren we 12 in de funklasse van de 69 ploegen en 26 ste op het algemeen klassement op de 116,niet slecht voor onze eerste keer :wink:
http://mountainbike.in.evergem.be
ooSoo
Mountainbiker

Post by ooSoo »

Ik en Fre zijn 5e bij de Fun geworden , een tijd op 2 gelegen , we bleven op hetzelfde tempo rijden , een +- 18 - 19 min op een ronde en toch zijn we verachtert , mar kom een 5e met 2 op de 6u das nie slecht é.
In totaal waren we juist 10 in de scratch vn de 171 fun en sport tesamen

Onze andere ploeg met 3 was 6e bij de Fun op een minuut of 2-3 van ons, totaal weet ik niet meer
Chimaera
Mountainbiker

Team2mega-Saeco wint de 24hr race

Post by Chimaera »

Team2Mega-Saeco wint de 24hr race .

Meer details vind je op onderstaande link =D> =D> =D>

http://www.team2mega.be/nieuwsdetail.ph ... 89a146b445
Buffalo mtb
Mountainbiker

Post by Buffalo mtb »

Heb alleen gereden. 3 uur goed tempo gereden (zat toen nog 5 e in totaal van de 6uren) als doorgedreven training en daarna héél rustig verder gereden. Mede door last aan de rug. Wel gewonnen bij de mensen die indivudeel reden, prijs viel wel erg tegen :-? Zelf als je ziet dat ze bij de mix-ploegen nog een bon kregen voor verblijf in die huisjes mochten ze bij ons er ook eens op gedacht hebben vind ik, maar ja was leuke training :P
mtbar
Mountainbiker
Location: Custom:Fuji full suspension/shimano/rockshox/ magura/ritchey/swalbe

Post by mtbar »

Buffalo, betere categorie kiezen ;-)

ik heb meegedaan met ons bedrijf in de categorie...Enterprises (6 uur).

Bleek dat er maar 2 teams ingeschreven waren voor die categorie, dus we waren al zeker van een podiumplaats :lol: Ze zijn wel vergeten die categorie af te roepen bij de prijsuitreiking , maar de prijs hebben we toch gehad :lol: We hebben voor ons team een bon van 100 euro gekregen om ginder te spenderen aan toeristische activiteiten, en dan nog voor elk teamlid een bon om zo'n custom-koerstruike te bestellen met je naam erop (van het bedrijf Biobikers of zo ?).

We waren ingeschreven met een team van 5, maar 2 ervan hebben slechts elk 1 ronde gereden, dus eigenlijk hebben we dan met 3 gereden, waarvan ik de slechtste conditie had. Ik heb dus serieus mijn peren gezien, zeker in t begin lag het parcours enorm zwaar.

Uiteindelijk zijn we in het totaalklassement 44e geworden van de 88, waar we erg gelukkig mee waren.

Voor mij was het de eerste keer dat ik aan een wedstrijd meedeed, en het was een schitterende ervaring (los van de pijnlijke confrontatie dat mijn conditie dringend moet verbeteren, mijn gemiddelde tijd lag rond de 25 minuten, terwijl de snelste tijd rond de 15 lag dacht ik...)
Post Reply