18/03/2007 Raid du Sart Tilman
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Nu is het idd erg modderig, maar we hebben nog 1 weekje en de vooruitzichten voor de komende dagen zijn goed, dus het zal misschien nog wel meevallen.Handige Harry wrote:het zal er zéér modderig zijn!! na 5 keer achterelkaar gereden hebben twijfel ik dit jaar!
Modder of geen modder, ik doe in ieder geval de chrono van 45 km.
vroeg vertrekken, dat is dus voor 9 uur. De topdrukte is vaak op dat tijdstip. Ik zelf ga de chrono doen en ik vertrek dan ook om 8:15, voor de wedstrijd van 8:30.
De drukte zal trouwens sterk afhangen van het weer komende zondag. Voorlopig zijn de voorspellingen niet zo goed, dus het zal wel meevallen.
De drukte zal trouwens sterk afhangen van het weer komende zondag. Voorlopig zijn de voorspellingen niet zo goed, dus het zal wel meevallen.
Juist wel, ge hebt u ne keer goed kunnen zuiveren en nu nog koolhydraten laden en ge schiet als een bom wegRamboke wrote:Bij mij zal dat duidelijk het 2de zijn vrees ik, als ge vorige week griep hebt gehad en nog wat aan den platte zit dan gaat het geene vette worden vrees ikjo wrote:, rij ik iedereen naar huis of wordt het achtervolgen geblazen .... Maar toch lijkt het mij een leuk tochtje te worden!!