18/03/2007 Raid du Sart Tilman

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

is er een website of zo waar ik meer info hieromtrent kan vinden.
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

julie
Mountainbiker

Post by julie »

Handige Harry wrote:het zal er zéér modderig zijn!! na 5 keer achterelkaar gereden hebben twijfel ik dit jaar!
Nu is het idd erg modderig, maar we hebben nog 1 weekje en de vooruitzichten voor de komende dagen zijn goed, dus het zal misschien nog wel meevallen.

Modder of geen modder, ik doe in ieder geval de chrono van 45 km.
Martijn
Mountainbiker

Post by Martijn »

Tips om de grote drukte te vermijden, om min of meer ongestoord eigen tempo te kunnen rijden...?
julie
Mountainbiker

Post by julie »

vroeg vertrekken, dat is dus voor 9 uur. De topdrukte is vaak op dat tijdstip. Ik zelf ga de chrono doen en ik vertrek dan ook om 8:15, voor de wedstrijd van 8:30.

De drukte zal trouwens sterk afhangen van het weer komende zondag. Voorlopig zijn de voorspellingen niet zo goed, dus het zal wel meevallen.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

idd, ziet er zelfs erg slecht uit ;)

'k Hoop te starten om 08:00 en de crono ne keer te doen maar niet voluit. En als dan de meute van 08:30 weg is dan hoop 'k dat ze niet over me heen rijden of me de kant in werken.....
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

ook voor mij den eerste van jaar...start een 10 minuten na de chrono: jacht op de tragere chronorijders is open 8) (had er vorig jaar toch een 10-tal te 'pakken'). Voordeel: parcours is vrij en ge kunt rustig uw ding doen en genieten van het toch wel ferme parcours.
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Zal er ook staan voor de eerste afspraak van jaar ( ale als't nie sneeuwt natuurlijk :-? )
met dees weertje is de goesting groot .
Ben eens benieuwt wa ik gedaan heb deze winter , rij ik iedereen naar huis of wordt het achtervolgen geblazen .
Ramboke
Mountainbiker

Post by Ramboke »

jo wrote:, rij ik iedereen naar huis of wordt het achtervolgen geblazen .
Bij mij zal dat duidelijk het 2de zijn vrees ik, als ge vorige week griep hebt gehad en nog wat aan den platte zit dan gaat het geene vette worden vrees ik :roll: ... Maar toch lijkt het mij een leuk tochtje te worden!!
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Ramboke wrote:
jo wrote:, rij ik iedereen naar huis of wordt het achtervolgen geblazen .
Bij mij zal dat duidelijk het 2de zijn vrees ik, als ge vorige week griep hebt gehad en nog wat aan den platte zit dan gaat het geene vette worden vrees ik :roll: ... Maar toch lijkt het mij een leuk tochtje te worden!!
Juist wel, ge hebt u ne keer goed kunnen zuiveren en nu nog koolhydraten laden en ge schiet als een bom weg ;)
Post Reply