weet er iemand iets over cook bros racing
http://www.troc-velo.com/images/img0n39856.jpg
Stonden gisteren te koop op marktplaats , in het rood maar ze zijn er terug afgehaald.
Is dit retro of kunnen ze concureren met nieuwe cranksets
Licht crankstel
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
-
$mokeyJoe
Re: Licht crankstel
Post by $mokeyJoe »
Kom er nu pas op...S k u l l wrote:Ik ben aan het twijfelen of ik voor men nieuwe bike een nieuw crankstel zou kopen.
Voorlopig rij ik met een Shimano XT crank, deze weegt 866gr.
Het budget is maximum € 300 en zou dan wel graag zo veel mogelijk gewicht besparen.
Wat raden de kenners mij aan ?
Een Shimano XTR 2007 ?
Deze is te vinden voor € 290 en zou een 770gr wegen.
Of zijn er beter alternatieven ?
ATIK:
Lightweight integrated MTB crankset with Titanium Axle, 44/43/22 chainrings (4-bolt, compact), fits all 68mm+73mm BB-shells + E-Type derailleur (Scale!), 175mm length, low 165mm Q-Factor, colour: black, just 752g complete (compare with 07 XTR: 798g), 290 Euro
Just changing the standard steel chainringbolts to aluminium brings the set down to 730g. Some lighter rings can bring them to just 700g easily.
Te koop bij nino.
Re: Licht crankstel
heeft net een batch binnen gekregen die 737gr op de schaal brengen...$mokeyJoe wrote:Kom er nu pas op...
ATIK:
Lightweight integrated MTB crankset with Titanium Axle, 44/43/22 chainrings (4-bolt, compact), fits all 68mm+73mm BB-shells + E-Type derailleur (Scale!), 175mm length, low 165mm Q-Factor, colour: black, just 752g complete (compare with 07 XTR: 798g), 290 Euro
Just changing the standard steel chainringbolts to aluminium brings the set down to 730g. Some lighter rings can bring them to just 700g easily.
Te koop bij nino.
-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Neen,ik heb enkel gegevens via het net.Het is inderdaad van bij Nino.Niet alles wat Nino verkoopt is het beste.Vraag me niet hoe het komt,maar hij heeft wel zeer scherpe prijzen.Mijn PowerArms komen er ook van.Alhoewel hij geen voorstaander is van PA met vierkante as,verkoopt hij deze toch.